0

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun 2022 (تاپ گان) + [کاملا رایگان و اختصاصی سایت فیگار]

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun 2022 (تاپ گان) + [کاملا رایگان و اختصاصی سایت فیگار]
بازدید 203


دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun 2022 به شدت این روزها سینمادوستان و طرفداران آقای کروز را کلافه کرده است. در ادامه شما را با فایل زیرنویس فارسی فیلم تاپ گان 2022 مواجه می‌کنیم.

ساخت دنباله تاپ گان در سال ۲۰۱۰ توسط پارامونت پیکچرز اعلام شد. کروز و کیلمر نیز مانند جری بروکهایمر تهیه‌کننده و تونی اسکات کارگردان به نقش‌های خود از نسخهٔ اصلی بازگشتند. در اواسط سال ۲۰۱۲، کریگ و مارکس پیش‌نویس فیلم‌نامه را به پایان رساندند، اسکات در اثر خودکشی درگذشت و پیش‌تولید فیلم به حالت تعلیق درآمد.

کوشینسکی در ژوئن ۲۰۱۷ استخدام شد و پیش‌نویس جدیدی از فیلم‌نامه را نوشت. تصویربرداری اصلی از مهٔ ۲۰۱۸ تا آوریل ۲۰۱۹ در کالیفرنیا، واشینگتن، دی.سی. و مریلند به طول انجامید. این فیلم با استفاده از دوربین‌های صفحه نمایش ۶-کی-آی‌مکس فیلمبرداری شده‌است.

انتشار آن که ابتدا برای ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده بود، به دلیل تلاش برای فیلمبرداری چندین سکانس اکشن پیچیده، سپس به تأثیر دنیاگیری کروناویروس بر سینما و درگیری‌های برنامه‌ریزی به تعویق افتاد.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun 2022 (تاپ گان)

+ [کاملا رایگان و اختصاصی سایت فیگار]

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun, دانلود زیرنویس فارسی فیلم تاپ گان, زیرنویس فارسی تاپ گان 2022
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun, دانلود زیرنویس فارسی فیلم تاپ گان, زیرنویس فارسی تاپ گان 2022

داستان از این قرار است که پیت «ماوریک» میچل کاپیتان نیروی دریایی ایالات متحده، بیش از سی سال پس از فارغ‌التحصیلی از «تاپ گان»، به عنوان یک خلبان آزمایشی خدمت می‌کند. در حالی که ماوریک افتخارات زیادی کسب کرده‌است، سرکشی‌های مکررش، او را از رتبهٔ افسر پرچم‌دار دور نگه داشته‌است و دوست و رقیبش تام «آیس‌من» کازانسکی مکرراً از ماوریک محافظت می‌کند تا مشکلی برایش پیش نیاید.

دریاسالار چستر «هَمِر» کین، قصد دارد برنامهٔ اسکرم‌جت ماوریک با نام «دارک استار» را به نفع پهپادهای بدون سرنشین لغو کند؛ ماوریک با فشاردادن به سرعت برین‌صوتی هدف برنامه را تحقق می‌بخشد اما در این حین نمونهٔ اولیه را نابود می‌کند. آیس‌من—که اکنون فرمانده ناوگان اقیانوس آرام ایالات متحده است—دوباره با فرستادن ماوریک به پایگاه هوایی جزیره شمالی زندگی حرفه‌ای او را نجات می‌دهد، اما کین هشدار می‌دهد که دورهٔ هواپیماهای جنگندهٔ سرنشین‌دار به زودی به پایان خواهد رسید.

نیروی دریایی مأموریت یافته‌است که یک کارخانه غنی‌سازی اورانیوم غیرمجاز را نابود کند. این نیروگاه در یک فرورفتگی عمیق در انتهای یک دره قرار دارد که برای جنگنده رادارگریز اف-۳۵ مناسب نیست و توسط موشک‌های سطح‌به‌هوای اس-۱۲۵پیچورا و نسل پنجم سوخو-۵۷ دفاع می‌شود.

ماوریک طرحی را با استفاده از دو جفت بوئینگ اف/ای-۱۸ سوپر هورنت طراحی می‌کند. او می‌خواهد حمله را رهبری کند، اما باید یک گروه نخبه از فارغ‌التحصیلان «تاپ گان» را آموزش دهد که توسط فرماندهٔ هوایی و نایب دریاسالار بیو «سایکلون» سیمپسون، که از روش‌های غیرمعمول ماوریک خوشش نمی‌آید، جمع‌آوری شده‌اند.

دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun, دانلود زیرنویس فارسی فیلم تاپ گان, زیرنویس فارسی تاپ گان 2022
دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun, دانلود زیرنویس فارسی فیلم تاپ گان, زیرنویس فارسی تاپ گان 2022

ماوریک با دانش‌آموزان شکاک خود داگ‌فایت می‌کند تا نشان دهد که پرواز دقیق در ارتفاع پایین ضروری است، نه حملات در ارتفاع بالا. ناوبان جیک «هنگمن» سرسین و بردلی «روستر» بردشاو—پسر نیک «گوس» بردشاو، بهترین دوست فقید ماوریک—با یکدیکر درگیر می‌شوند.

روستر از نگرش شوالیه‌مانند هنگمن متنفر است، در حالی که هنگمن از پرواز محتاطانهٔ روستر انتقاد می‌کند. ماوریک دوباره با دوست‌دختر سابقش، پنی بنجامین، ملاقات می‌کند و به او فاش می‌کند که به مادر روستر که اکنون درگذشته‌است قول داده که از پرواز پسرش جلوگیری کند. روستر، هم از اینکه ماوریک روند کار نظامی او را کند می‌کند ناراحت است، و هم او را به خاطر مرگ پدرش مقصر می‌داند.

ماوریک در حالی که سعی دارد کار گروهی را به شاگردانش بیاموزد و آنها را متقاعد کند که این مأموریت قابل انجام است، می‌ترسد که روستر در مورد مرگ گوس حق داشته باشد. او تمایلی ندارد پسر گوس را به یک مأموریت بسیار خطرناک بفرستد، یا دوباره در کار او دخالت کند.

ماوریک شک‌های خود را به آیس‌من که سرطان گلو دارد ابراز می‌کند. او پیش از مرگ به ماوریک اطمینان می‌دهد که «نیروی دریایی به او نیاز دارد». سایکلون، ماوریک را پس از مرگ آیس‌من، به عنوان مربی حذف می‌کند و پارامترهای جدیدی را تنظیم می‌کند که خطر کمتری در پیشروی دارند اما در هنگام خروج خطرناک‌تر هستند.

ماوریک یک پرواز غیرمجاز از دورهٔ آموزشی را با پارامترهای اصلی انجام می‌دهد و ثابت می‌کند که این کار قابل انجام است. سایکلون با اکراه ماوریک را دوباره به عنوان رهبر تیم منصوب می‌کند.

ماوریک در پیش با یک فروند بوئینگ اف/ای-۱۸، همراه با لیزر نگارنده ستوان ناتاشا «فینیکس» تریس و افسر جنگ‌افزار ستوان رابرت «باب» فلوید در بوئینگ اف/ای-۱۸ به پرواز در می‌آیند. روستر با بوئینگ اف/ای-۱۸ خود همراه با ستوان روبن «پی‌بک» فیچ و ستوان میکی «فَنبوی» گارسیا در یک اف/ای-۱۸-اف آن‌ها را دنبال می‌کنند.

پس از پرواز چهار فروند جت از ناو هواپیمابر یواس‌اس تئودور روزولت، ناو یواس‌اس لیت گالف بمب‌های تاماهاک بی‌جی‌ام-۱۰۹ را شلیک می‌کند تا پایگاه هوایی مجاور را نابود کند. تیم، کارخانه را نابود می‌کند، اما با موشک‌های سطح‌به‌هوای اس-۱۲۵ روبرو می‌شود.

ماوریک با خالی‌شدن پادکارهای روستر، جت خود را قربانی می‌کند تا از ایمنی روستر اطمینان حاصل کند و خود را بیرون می‌اندازد. با اعتقاد به کشته‌شدن ماوریک، به دیگران دستور داده می‌شود که به حامل برگردند. با اینحال روستر برمی‌گردد تا ماوریک را از دست یک میل -۲۴ نجات دهد، اما توسط یک موشک دیگر سرنگون می‌شود و در همان نزدیکی به بیرون پرتاب می‌شود.

این دو یک فروند گرومن اف-۱۴ تام‌کت را از پایگاه هوایی ویران‌شده می‌دزدند. ماوریک و روستر دو عدد سوخو-۵۷ را ساقط می‌کنند، اما یک مورد سوم به دلیل تمام‌شدن مهمات و پادکارهای آنها وارد می‌شود. هنگمن سوخو-۵۷ را ساقط می‌کند و هواپیماها به ناو بازمی‌گردند و ماوریک اف-۱۴ را با وجود نداشتن ارابه فرود یا قلاب باله به فرود می‌آورد.

بعداً ماوریک و روستر با هم روی پی-۵۱ ماستنگ کار می‌کنند. در حالی که ماوریک و پنی به سمت غروب خورشید پرواز می‌کنند، روستر به تصویری از موفقیت مأموریت آن‌ها، در کنار تصویری از پدر مرحومش و ماوریک جوان نگاه می‌کند.

دانلود فیلم تاپ گان 2022 (Top Gun 2022) 

دانلود زیرنویس فارسی فیلم تاپ گان هماهنگ با کیفیت پرده

به محض انتشار کیفیت خوب در همین مطلب فایل زیرنویس هماهنگ با کیفیت خوب را آپلود خواهیم کرد.

خبر جدید در رابطه با تاپ گان جدید

تارانتینو در پادکست ReelBlend گفت:

«من عاشق “Top Gun: Maverick” هستم. به نظرم فوق‌العاده بود. توی سینما دیدمش؛ این فیلم و فیلم “West Side Story” نمایش سینماییِ حقیقی از خود نشون دادن؛ نمایشی که فکر می‌کردم دیگه توی سینماها نخواهم دید.»

دومین فیلم از سری فیلم‌های Top Gun با بازی تام کروز و مایلز تلر، عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال را با باکس‌آفیس بیش از 1.3 میلیارد دلار کسب کرده است و گفت‌وگوهایی در رابطه با ساخت سومین فیلم از این سری فیلم انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود زیرنویس فارسی فیلم Top Gun سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید