0

داستان‌هایی از پایان غم‌انگیز گجت‌ ها

داستان‌هایی از پایان غم‌انگیز گجت‌ ها
بازدید 129


در این مقاله قصد داریم در مورد گجت هایی صحبت کنیم که دیگر در بین ما نیستند؛ نه به دلیل بد بودن و یا منسوخ شدن؛ بلکه به این دلیل که به صورت وحشتناکی خراب شده‌اند.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از theverge، در واقع این مقاله داستان افرادی است که طی یک حادثه، گوشی، دوربین، ساعت و حتی خودروی خود را به ناگهان از دست داده‌اند.

Canon Eos Rebel T5

این دوربین کانن قربانی بد خلقی یک گربه شد. من از این دوربین برای عکسبراری کاری استفاده می‌کردم؛ اما گربه خشمگینم آن را به زمین زد و شکست.

آیفون 5

گوشی آیفون 5 ام را نیز دوبار به زمین زدم و شکستم. بار اول آن را تعمیر کردم و درست یک روز بعد؛ در حالی که با مادرم به خرید رفته بودم؛ گوشی را از دستم به زمین افتاد و این پایان عمر آیفون 5 بود.

کیبورد چند دستگاهی LOGITECH BLUETOOTH K480

در حال تایپ کردن بودم که ناگهان عنکبوتی روی دستم نشست و من با تمام قدرت کیبورد را پرت کردم. روز بعد وقتی وارد اتاقم شدم متوجه شدم که صفحه کلیدم کار نمی‌کند.

مک بوک (2007)

در زمستان 2010/2011، هارد دیسک مک بوکم سوخت و من تصمیم گرفتم درایو را تعویض کنم. برای این کار به خانه دوستم رفتم. مراحل تعمیر آسان بود؛ در ابتدا باتری را برداشتم، محفظه را باز کردم و آن را تعویض کردم. اما در راه برگشت به خانه بر روی یخ خیابان لیز خوردم و لپ تاپ به زمین افتاد و شکست.

کنسول پلی استیشن (PSX).

دو سال بعد از اینکه پلی استیشن را به عنوان هدیه کریسمس در سال 1999 دریافت کردم؛ آنقدر با آن بازی کردم که سی دی رام پلی استیشن خراب شد. تصمیم گرفتم خودم آن را تعمیر کنم اما در نهایت کنسول به طور کامل خراب شد.

نیکون D500

هنگامی که طوفان هرمین در سال 2016 به تالاهاسی رسید، ماشینم را بالای تپه‌ای پارک کرده بودم؛ اما خودروام به درون آب رفت و دوربین نیکونی که تنها چند هفته خریده بودم خیس شد.

خوشبختانه، نمایندگی نیکون اعلام کرد که می‌تواند دوربین را با حدود 400 دلار تعمیر کند، که معنای تعویض تمام اجزای داخلی آن بود.

HUAWEI MATE 10 PRO

در راه رسیدن به رستوران فقط می‌خواستم مطمئن شوم گوشی‌ام را در ماشین جا نگذاشته‌ام.

همانطور که جستجو می‌کردم، گوشی از کیف به بیرون لیز خورد و با صفحه نمایش روی زمین برخورد کرد. و از آنجایی که زمین پر از سنگریزه بود، قاب دور گوشیم شکست.

گوشی پیکسل 4

تقریباً از همان ماه اولی که گوشی پیکسل 4 را خریدم از آن متنفر بودم. تنفر من به قدری بود که خیلی سریع این گوشی از دستم به زمین افتاد و شکست. از امروز، تا زمانی که بتوانم آیفون 13 پرو بخرم، از آیفون 6 اس قدیمی پدرم استفاده می‌کنم.

NISSAN LEAF SL (2015)

اولین تجربه رانندگی من با خودروهای برقی، با خودروی نیسان لیف اس آل بود. این دستگاه دارای اپلیکیشنی برای مکان‌یابی محل پارک، سیستم راه‌اندازی سیستم تهویه مطبوع از راه دور، صدای باس و …. است. این خودرو تنها شش ماه بعد از خرید دچار سانحه شد.

این داستان‌‌های غم انگیز نویسنده‌های این مقاله در مورد فناوری‌هایی است که با یک حادثه از بین رفتند. شما نیز می‌توانید تجربیات و داستان‌های خود را در بخش نظرات بنویسید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید