0

خودکشی هوادار بی تی اس در ایران ؛ ماجرا چیست؟

خودکشی هوادار بی تی اس در ایران ؛ ماجرا چیست؟
بازدید 152

[ad_1]

خودکشی هوادار بی تی اس در ایران در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

یک دختر نوجوان هوادار بی تی اس در اقدامی عجیب و به علت مخالفت خانواده اش برای مهاجرت به کره جنوبی اقدام به خودکشی کرد. گروه کی-پاپ کره‌ای بی‌تی‌اس به پدیده‌ی موسیقی پاپ این کشور تبدیل شده است. این گروه هفت نفره از سال ۲۰۱۳ تا به‌حال، به لطف‌ آهنگ‌های محبوب خود در سراسر جهان به شهرت رسیده‌ است.

آرون گروپس

بر اساس اطلاع منبعی که نخواست نامش فاش شود، بامداد امروز (پنجشنبه) پیکر نیمه جان دختر ۱۶ ساله ای که با خوردن چند قرص مسکن اعصاب و روان دست به خودکشی زده بود راهی بیمارستانی در تهران شد.

خودکشی هوادار بی تی اس در ایران ؛ ماجرا چیست؟

گروه موسیقی موسوم به «۶۰ ثانیه» نمود عینی تاثیرگذاری از کی‌پاپ کره‌ای و زنگ خطری برای تهاجم فرهنگی این بار از مشرق‌زمین است.

بنا به گفته منابع آگاه خوشبختانه با اقدامات پزشکی صورت گرفته این دختر نوجوان از مرگ نجات پیدا کرد اما پدر و مادر او در شوک فرو رفته اند. پدر و مادر کیمیا علت خودکشی دخترشان را مخالفت آنها با مهاجرت او به کره جنوبی عنوان کردند؛ مهاجرتی که به گفته پدر و مادر بهت زده، کیمیا تحت تاثیر فعالیت بلاگرهای ایرانی فعال در کره جنوبی در اینستاگرام و علاقه زائدالوصف به گروه موسیقی بی تی اس تصمیم به آن گرفته بود.

متاسفانه فضای مجازی علی‌رغم تمام فواید، دارای مضراتی است که کم و بیش همگان با آن‌ها آشنا شده‌اند. فضای مجازی به معنای واقعی مجازیست و بسیاری از اشخاص، هنرمندان و هنرمندنماها و گروه‌ها، چهره‌ای متفاوت از ذات و ماهیت وجودی خود عرضه می‌دارند و سیل عظیمی از دنباله‌روها نیز ایشان را تنها بسته به همان اطلاعات درست یا غلط درج شده در پیج‌های مجازی پذیرفته و دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید