0

خرید 500 تاکسی هوایی توسط یونایتد ایرلاینز

خرید 500 تاکسی هوایی توسط یونایتد ایرلاینز
بازدید 132


یونایتد ایرلاینز در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری و خرید 500 تاکسی هوایی برقی است و برای این موضوع، سرمایه‌گذاری در یک شرکت برزیلی را در نظر دارد.

آبان تتر

یونایتد ایرلاینز در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بخش تجارت تاکسی هوایی است. این ایرلاین نه تنها 15 میلیون دلار به سرمایه‌گذاری در شرکت Eve Air Mobility اختصاص داده است، بلکه 200 تاکسی هوایی سفارش داده است و برای خرید 200 تاکسی دیگر نیز برنامه‌هایی دارد. یونایتد ایرلاینز انتظار دارد تا از سال 2026 روند دریافت خودروی چهار نفره برقی دارای قابلیت فرود عمودی ایو (eVTOL) را آغاز کند.

این شرکت اعتمادش به بازار حمل‌ونقل هوایی شهری و همینطور رابطه کاری شرکت ایو با امبرائر، شرکت هواپیماسازی برزیلی از علل این سرمایه‌گذاری می‌داند. به گفته یونایتد ایرلاینز، «امبرائر یک سازنده هواپیما قابل اعتماد و با سابقه‌ای اثبات شده در ساخت و صدور گواهینامه هواپیما است». امبرائر قبلاً نیز با Uber در زمینه پروژه تاکسی هوایی کار می‌کرد ولی بعد از مدتی اوبر از پروژه کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: دوچرخه های برقی پورشه ؛ طراحی هوشمندانه و تکنولوژی پیشرفته!

خرید 500 تاکسی هوایی توسط یونایتد ایرلاینز و سرمایه‌گذاری در این حوزه

تاکسی پرنده ایو دارای بال‌ها، روتورها و پیشران‌های ثابت معمولی است که به گفته یونایتد ایرلاینز ضامن ایمنی، کارایی و اطمینان است.  همچنین گفته می‌شود که تاکسی‌های پرنده برد 60 مایلی دارند. یونایتد ایرلاینز اضافه کرد که این وسیله نقلیه می‌تواند «سطح نویز را تا 90 درصد در مقایسه با هواپیماهای معمولی فعلی کاهش دهد».

خرید 500 تاکسی هوایی توسط یونایتد ایرلاینز

این اولین باری نیست که یونایتد ایرلاینز با یک شرکت eVTOL به توافق می‌رسد. ماه گذشته، این سازمان 10 میلیون دلار ودیعه را به یک شرکت فعال در زمینه تاکسی هوایی در کالیفرنیا برای خرید 100 تاکسی هوایی پرداخت کرد. به این ترتیب، این شرکت تاکنون اقدام به خرید حدود 500 تاکسی هوایی برای اضافه کردن به ناوگان خود، کرده است.

همچنین یونایتد ایرلاینز یک صندوق سرمایه‌گذاری شرکتی با هدف رسیدن به انتشار کاملاً صفر کربن تا سال 2050 بدون تکیه بر روش‌های خنثی‌سازی سنتی اثر کربن، راه اندازی کرده است. از طریق این صندوق سرمایه گذاری، این شرکت همچنین در موتورهای سلولی سوخت هیدروژنی و سوخت پایدار سرمایه‌گذاری کرده است. مایکل لسکینن، رئیس یونایتد ایرلاینز در بیانیه‌ای گفت:

امروز، یونایتد ایرلاینز با تبدیل شدن به اولین شرکت هواپیمایی بزرگی که به طور عمومی در دو شرکت eVTOL سرمایه‌گذاری می‌کند، دوباره تاریخ‌سازی کرده است. ما معتقدیم با مجموعه فناوری‌های انرژی پاک خود، تحولی در سفرهای هوایی که ما می‌شناسیم، ایجاد خواهیم کرد که به عنوان کاتالیزوری برای صنعت هوانوردی برای حرکت به سمت آینده‌ای پایدار عمل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سرمایه‌گذاری در حوزه تاکسی هوایی برقی و خرید 500 تاکسی هوایی توسط یونایتد ایرلاینز چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید