0

خرید بسته های تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس ؛ وقتی ایلان ماسک از این جیب به آن جیب می‌کند!

خرید بسته های تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس ؛ وقتی ایلان ماسک از این جیب به آن جیب می‌کند!
بازدید 128

[ad_1]

خبر خرید بسته های تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس از این نظر جالب است که مالک هر دو شرکت شخص ماسک بوده و او گران‌ترین بسته تبلیغاتی توییتر را خریده است.

بر‌اساس اسنادی که توسط خبرگزاری CNBC از توییتر مشاهده شده، اسپیس ایکس قصد دارد سرویس اینترنت ماهواره‌ای استارلینک را در اسپانیا و استرالیا تبلیغ کند. به همین منظور شرکت اسپیس ایکس که تحت مدیریت مالک توییتر یعنی ایلان ماسک قرار دارد، یکی از بزرگ‌ترین بسته‌های تبلیغاتی توییتر را خریداری کرده است.

خرید بسته های تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس از این نظر عجیب و جالب توجه بوده، که در شرایطی در حال وقوع است که ظاهراً توییتر از نظر درآمدهای تبلیغاتی تحت تاثیر مشکلات بسیاری قرار داشته و بسیاری از برندها روی خوشی به خرید تبلیغات در این پلتفرم نشان نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید: خروج کارمندان ارشد توییتر از این شرکت ؛ هیچکس مدیر جدید را نمی‌خواهد!

علت خرید بسته های تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس

حال کمپین تبلیغاتی اسپیس ایکس بسته‌ای از توییتر خریداری کرده که قیمت آن تا 250 هزار دلار برآورد می‌شود و به گفته یکی از کارمندان توییتر که درخواست عدم فاش شدن نامش را داشته، این بسته امکانی به مشتری می‌دهد تا برند خود را به مدت یک روز کامل در بالای تایم‌لاین اصلی این شبکه اجتماعی قرار دهد.

این کارمند توییتر در ادامه اعلام کرد که تا به حال سابقه نداشته که اسپیس ایکس چنین بسته‌های تبلیغاتی بزرگی از این شرکت خریداری کند. با این وجود، ماسک حالا در جایگاه مدیرعاملی توییتر نیازمند درآمدهای تبلیغاتی است و به نظر می‌رسد که جریان این درآمدها سیر نزولی به خود گرفته است. پس ارائه کمک از سوی دیگر شرکت او، یعنی اسپیس ایکس برای تبلیغ سرویس استارلینک روش مناسبی به‌منظور درآمدزایی برای توییتر محسوب خواهد شد.

خرید بسته های تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس

با این حال خرید حتی گران‌ترین بسته تبلیغاتی این شبکه اجتماعی هم نمی‌تواند کاملاً برای جبران درآمدهای از دست رفته‌ تبلیغاتی این شرکت اقدام کافی و موثری باشد. در نتیجه، بهتر است ثروتمندترین فرد دنیا به دنبال رفع نگرانی‌های برخی برند‌های تبلیغ‌دهنده باشد تا شاید شرکت‌هایی مثل جنرال موتورز، آئودی، فولکس‌واگن، جنرال میلز، فایزر و یونایتد ایرلاینز به همکاری دوباره با توییتر ترغیب کند.

لازم به ذکر است که بر اساس این بسته تبلیغاتی، کاربران استرالیا و اسپانیا در روزهای اجرای این کمپین، هنگام باز‌کردن اپلیکیشن توییتر با این تبلیغ سه بار روبه‌رو خواهند شد. این بسته تبلیغاتی که هفته گذشته از سوی اسپیس‌ایکس خریداری شده، قرار است ابتدا در استرالیا و بعد در اسپانیا به نمایش گذاشته شود.

نکته حائز اهمیت این است که توییتر تا پیش از این حدود 90 درصد از درآمد خود را از همین راه تبلیغات کسب کرده است و با توجه به وضعیت کنونی تبلیغات ماسک قبلاً اعلام کرده بود که اعلام ورشکستگی از سوی این شرکت چندان دور از ذهن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره خرید بسته های تبلیغاتی توییتر توسط اسپیس ایکس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید