0

خدمات پیامکی با نام تجاری «ماسک» به منظور حفاظت از حقوق مصرف کننده راه‌اندازی شد

خدمات پیامکی با نام تجاری «ماسک» به منظور حفاظت از حقوق مصرف کننده راه‌اندازی شد
بازدید 31

[ad_1]

پیمان قره‌داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرده خدمات پیامکی با نام تجاری «ماسک» به منظور حفاظت از حقوق مصرف کننده راه‌اندازی شد.

براساس اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، پیمان قره‌داغی مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرده خدمات پیامکی با نام تجاری «ماسک» به منظور حفاظت از حقوق مصرف کننده راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: زارع‌پور: امکان رفع فیلتر گوگل پلی وجود دارد

قره داغی ضمن اعلام خبر راه اندازی خدمات پیامکی ماسک، گفت:ارائه خدمات پیامکی با نام تجاری «ماسک» به منظور سهولت و افزایش اعتماد مردم در دریافت محتواهای پیامکی به ویژه در شرایط بحرانی و همچنین به منظور جلوگیری از بروز برخی تخلفات احتمالی از جمله فیشینگ و کلاهبرداری پیش‌بینی شده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری ادامه داد : متقاضیان استفاده از این خدمت می‌توانند از این پس با مراجعه به پرتال سازمان به نشانی www.cra.ir بخش خدمات الکترونیک، صدور مجوز تخصیص نام تجاری «ماسک»، پس از مطالعه و پذیرش شرایط و ضوابط درج شده، درخواست خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

به هرحال بر اساس اخبار منشره شده خدمات پیامکی ماسک قصد دارد به شما در تشخیص محتواهای پیامکی کمک کرده و مانع از بروز تخلفات پیامکی شود. شما میتوانید بدون مراجعه حضوری به پرتال این سازمان مراجعه کرده و از خدمات استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی خدمات پیامکی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

برچسب‌ها:

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید