0

حلقه هوشمند سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته در راه است!

حلقه هوشمند سامسونگ با قابلیت‌های پیشرفته در راه است!
بازدید 52

[ad_1]

براساس اخبار جدید، حلقه هوشمند سامسونگ با قابلیت‌هایی پیشرفته و کاربردی به‌زودی معرفی می‌شود. اما این حلقه هوشمند چه کارایی دارد؟

سامسونگ با ثبت سه نشان تجاری شایعاتی مبنی‌بر عرضه محصولاتی جدید به خانواده خود ایجاد کرده است. یکی از این محصولات، حلقه هوشمند سامسونگ است که گفته شده از قابلیت‌های پیشرفته‌ای از جمله امکان پایش دقیق وضعیت سلامتی افراد بهره می‌برد. البته غول فناوری کره جنوبی پیش‌تر و در سال 2015 پتنتی با عنوان حلقه هوشمند به‌منظور استفاده در تلویزیون هوشمند، گوشی‌های هوشمند و غیره به ثبت رسانده بود.

بیشتر بخوانید: تماشا کنید: نخستین تصویر واقعی گلکسی واچ 6 در دستان ستاره کره‌ای تاتنهام!

حلقه هوشمند سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از راه می‌رسد

هفته‌ گذشته، پشتیبانی از گلکسی رینگ (Galaxy Ring) در برنامه‌ بتای Samsung Health فاش شد و این اتفاق از احتمال معرفی حلقه‌ هوشمند غول فناوری کره‌ای یا سازگاری با حلقه‌های هوشمند شرکت‌های دیگر حکایت می‌کند. این شرکت قبلاً نام‌هایی نظیر Samsung Index و Samsung Circle و Samsung Insight را برای حلقه‌های هوشمند ثبت کرده است.

سامسونگ اکنون سه نشان تجاری جدید به نام‌های Galaxy One و Galaxy Pulse و Galaxy Rhythm در سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره‌‌جنوبی (KIPRIS) ثبت کرده است. ناگفته نماند این اولین‌بار نیست که شرکت کره‌ای برای دستگاه‌های پوشیدنی نشان تجاری ثبت می‌کند.

به‌نوشته‌ گیزموچاینا، نشان‌های تجاری جدید سامسونگ به‌عنوان پوشیدنی‌هایی مثل حلقه‌های هوشمند، دستبند، گردن‌بند و عینک طبقه‌بندی می‌شوند.

حلقه هوشمند سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از راه می‌رسد

اسناد مرتبط با نشان‌های تجاری جدید سامسونگ توضیحاتی درباره‌ برنامه‌ نرم‌افزاری حلقه‌های هوشمند برای ردیابی، جمع‌آوری، پایش، تشخیص، شناسایی، عملکرد نادرست، انتقال، مدیریت و ارزیابی داده‌های بیومتریک و فیزیولوژیکی، علائم حیاتی و نمایش سوابق سلامت افراد ارائه می‌دهد.

اکنون باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای حلقه‌های هوشمندش دارد. این شرکت سال ۲۰۱۵ پتنتی برای حلقه‌ هوشمند ثبت کرد که می‌توان از آن برای کنترل گوشی‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حلقه هوشمند سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید