0

حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک دونالد ترامپ مجددا فعال شد

حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک دونالد ترامپ مجددا فعال شد
بازدید 64


متا که دو سال قبل حساب‌های دونالد ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام را مسدود کرده بود، حالا اقدام به فعالسازی مجدد حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک دونالد ترامپ کرده است.

مطابق وعده‌های قبلی، متا بالاخره پس از گذشت دو سال از تعلیق حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک دونالد ترامپ حالا دوباره اقدام فعالسازی آن‌ها کرده است. البته این غول فناوری پیش‌تر هم هشدار داده بود که که اگر ترامپ مجدداً سیاست‌های متا در مورد انتشار محتوا را زیرپا بگذارد، دوباره با تعلیق حساب‌هایش روبرو خواهد شد.

از طرفی توییتر نیز دیگر شبکه اجتماعی بوده که قبلاً حساب دونالد ترامپ را به‌طور دائمی مسدود کرد، بااین‌حال مالک جدید این شبکه اجتماعی، یعنی ایلان ماسک پس از برگزاری یک نظرسنجی و طبق رأی کاربران آن، اقدام به رفع مسدودیت حساب کاربری دونالد ترامپ کرد. با این وجود، ترامپ به لجبازی خود ادامه داده و هنوز هم در توییتر فعالیتی ندارد.

وی این روزها بیشتر روی شبکه اجتماعی اختصاصی خود، یعنی Truth Social که توسط Trump Media & Technology Group (TMTG) توسعه یافته، متمرکز شده است. طبق اعلام او، Truth Social با ارائه تعامل با کاربر بسیار بهتر نسبت به توییتر ارجحیت دارد و عملکرد آن را «به‌طور فوق‌العاده‌ای خوب» ارزیابی کرده است.

بیشتر بخوانید: نفع متا در بازگشت ترامپ به اینستاگرام و فیسبوک چیست؟

فعالیت مجدد حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک دونالد ترامپ

متا هم درست مانند توییتر و سرویس‌های دیگر، اقدام به مسدودسازی حساب ترامپ در پلتفرم‌های خود در ژانویه 2021 و پس از تشویق و تمجید مهاجمان به کنگره کرد. این شرکت ابتدا حساب رئیس جمهور سابق آمریکا را به مدت 24 ساعت و سپس برای مدت نامحدودی به حالت تعلیق درآورد.

حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک دونالد ترامپ

سپس طی یک اطلاعیه رسمی این شرکت خبر از باقی ماندن حساب‌های ترامپ به مدت دو سال در حالت تعلیق داد و پس از آن نیز به‌دنبال ارزیابی دوباره همه چیز بود. در نتیجه چند هفته پیش مشخص شد که ترامپ به‌زودی به اینستاگرام و فیسبوک راه خواهد یافت، این موضوع دقیقا مصادف با زمانی شد که او متا را جهت بازیابی حساب‌هایش تحت فشار قرار داد.

از زمان انتشار خبر فعالسازی دوباره حساب‌های ترامپ در اینستاگرام و فیسبوک، او که برای سومین مرتبه نامزد ریاست کاخ سفید شده است، تاکنون هیچ اقدامی در راستای ارسال پست جدیدی در هیچ یک از پلتفرم‌های متا نکرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فعالسازی مجدد حساب‌های اینستاگرام و فیسبوک دونالد ترامپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید