0

حذف کارمزد معاملات از بایننس با انجام نظرسنجی تصویب شد!

حذف کارمزد معاملات از بایننس با انجام نظرسنجی تصویب شد!
بازدید 160

[ad_1]

مدیرعامل بایننس جهت حذف کارمزد معاملات از بایننس میان معامله‌گران نظرسنجی برگزار کرده است و به نظر می‌رسد تریدرها با وجود خطرات احتمالی، موافق حذف کارمزد هستند.

مستر بلیط

هر دو طیف سرمایه‌گذاران سنتی و سرمایه‌گذاران رمزارزها، کارمزد معاملات را به عنوان یکی از نقاط منفی برجسته در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری از طریق صرافی‌ها می‌دانند. حالا Changpeng Zhao، مدیرعامل و بنیانگذار بایننس، جهت حذف کارمزدهای معاملاتی میان معامله‌گران نظرسنجی برگزار کرده است.

بیشتر بخوانید: آموزش احراز هویت بایننس

نظرسنجی ژائو برای حذف کارمزد معاملات از بایننس

حذف کارمزد معاملات از بایننس با انجام نظرسنجی تصویب شد!

مدیرعامل بایننس آماده اجرای تغییرات جدید در سیستم معاملاتی این صرافی است. او در این راستا گفت:

بیایید ببینیم نظرسنجی‌ها چه چیزی به ما می‌گویند. ما به نظرات کاربران خود گوش خواهیم داد.

بایننس بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان است. این صرافی حجم معاملاتی ده برابری نسبت به نزدیک‌ترین رقیب خود یعنی FTX دارد. ژائو همواره در راستای بهبود عملکرد بایننس از کاربران نظرسنجی‌هایی برگزار می‌کند.

وی در نظیرسنجی اخیر خود جویای احساسات سرمایه‌گذاران پیرامون حذف کامل کارمزدهای معاملاتی شد و کاربران علی‌رغم خطرات احتمالی که توسط CZ گوشزد شده بود، خواهان از بین رفتن کارمزدهای معاملاتی شدند.

عدم وجود کارمزد معاملاتی در نگاه اول برای سرمایه‌گذاران ایده‌آل خواهد بود، اما مدیرعامل بایننس به برخی از مشکلاتی که در این پروسه شکل خواهد گرفت اشاره کرد. یکی از مهم‌ترین مشکلات عدم وجود کارمزدهای معاملاتی، واش تریدینگ (Wash Trading) به شمار می‌رود. در این روش، کاربران مجموعه‌ای از معاملات خرید و فروش را جهت ایجاد فعالیت بازار ساختگی انجام می‌دهد. هدف از انجام این کار افزایش سطح و رده کاربری VIP در صرافی خواهد بود.

CZ در بخشی از صحبت‌های خود به این نکته اشاره کرد که فراهم‌سازی امکان معامله بدون کارمزد مستلزم انجام اقدامات حفاظتی متعدد است. این اقدامات شامل ابزارهای تشخیص معاملات غیرقانونی خواهد بود. هر ردیف VIP به مزایای معاملاتی خاص از جمله کارمزدهای معاملاتی کمتر گره خورده است. Brian Rast، بازیکن معروف پوکر در این راستا پرسیده: “اگر هزینه‌ای وجود ندارد، چرا به ردیف‌های VIP نیاز دارید؟”

رشد و توسعه صرافی بایننس

تا زمان نگارش این مقاله، بیش از 35 هزار نفر در نظرسنجی شرکت‌ کرده‌اند. حدود 65.6 درصد از شرکت‌کنندگان با حذف کارمزدها موافق هستند. ژائو بدون توجه به چالش‌های سیستم جدید بدون کارمزد، آماده اجرای تغییرات است.

حذف کارمزد معاملات از بایننس با انجام نظرسنجی تصویب شد!

صرافی بایننس، با کسب تأییدیه‌های مختلف از نهادهای قانونی در سراسر جهان، در حال گسترش بین‌المللی است. زیرمجموعه اسپانیایی بایننس با نام Moon Tech، روز پنجشنبه موفق به اخذ تأییدیه VASP از سوی بانک مرکزی اسپانیا شد. مدیرعامل بایننس، گسترش این صرافی را به قصد صرافی برای محافظت از کاربران نسبت داد:

وضع مقررات موثر برای پذیرش گسترده ارزهای دیجیتال ضروری است. ما برای تطبیق بیشتر با قوانین اقدام به معرفی AMLD 5 و 6 کردیم. این کار جهت کسب اطمینان از ایمنی و قابل اعتماد بودن پلتفرم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما نظرسنجی مدیرعامل بایننس برای حذف کارمزد معاملات از بایننس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید