0

حاکمان بازار چین؛ اپل و آنر در صدر شرکت‌های پر فروش در سال 2023

حاکمان بازار چین؛ اپل و آنر در صدر شرکت‌های پر فروش در سال 2023
بازدید 19

[ad_1]

گزارشی جدید فاش می‌کند که اپل و آنر رتبه اول را در فروش گوشی‌های هوشمند چین در سال 2023 به دست آورده‌اند. اپل همچنان پرچمدار فروش گوشی در بازار است.
گزارش جدیدی از IDC نشان می‌دهد که اپل و آنر موفق شده‌اند 35 درصد از سهم بازار چین را برای سه ماهه آخر سال 2023 به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: تاریخ عرضه جهانی آنر مجیک V2 اعلام شد

اپل و آنر در صدر شرکت‌های پر فروش در سال 2023

در سه ماهه پایانی سال 2023، اپل جایگاه خود را حفظ کرده و با وجود افت جزئی 2.1 درصدی سالانه، 20.0 درصد از سهم بازار را به خود اختصاص داده است. Honor با کسب رتبه دوم با سهم 16.8 درصدی، بازار را با 0.9 درصد به خود اختصاص داده است.

با این حال، Vivo با کاهش 8.4 درصدی در سال گذشته مواجه است و سهم قابل توجهی 15.7 درصدی را در اختیار دارد. هوآوی با رشد قابل توجه 36.2 درصدی در سال 2018 با سهم 13.9 درصدی بهترین عملکرد را دارد. اوپو با افت 16.1 درصدی سالانه با چالش‌هایی مواجه است، در حالی که سهم کل سایر برندها 20.0 درصد بوده که نشان‌دهنده‌ی بازتاب بازار متنوع است.

در کل سال، اپل و آنر به ترتیب با 17.3 % و 17.1 % سهم بازار جایگاه‌های برتر را به خود اختصاص دادند. اپل، علیرغم کاهش 2.2 درصدی سالانه، نفوذ خود را حفظ کرده و بر وفاداری به برند تأکید دارد. آنر با کاهش 10.3 درصدی سالانه مواجه است و با چالش‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند اما در عین حال حضور چشمگیر خود را در بازار حفظ کرده‌است. OPPO , Vivo , و Xiaomi در میان تغییرات بازار حرکت می‌کنند و استراتژی‌هایی را برای حفظ موقعیت خود تطبیق می‌دهند. سهم جمعی سایر برندها شاهد رشد قابل توجه 19.0 % در سال است.

برندهای چینی مانند شیائومی، ویوو و اوپو در سطح جهانی محبوب‌تر از کشورهای خود هستند. در این میان، شیائومی توانسته است با 145.9 میلیون فروش در نمودار حمل و نقل جهانی، جایگاه سوم خود را تثبیت کند.

ارقام مربوط به سه ماهه چهارم 2023 و کل سال بازاری را به تصویر می کشد که در نوسان است. در حالی که اپل و آنر برجستگی خود را حفظ می‌کنند.
ظهور هواوی و انعطاف‌پذیری سایر شرکت‌ها، تنوع این صنعت را برجسته می‌کند. در میان انقباض در بازار سالانه، چشم‌انداز گوشی‌های هوشمند پر جنب و جوش و چند وجهی باقی می‌ماند.

به نظر می‌رسد روندها با شروع ویژگی‌های Al مولد، گزینه‌های سفارشی‌سازی و بهبود عملکرد Al power تغییر می‌کنند. جالب است که ببینیم با این تغییرات بزرگ و بزرگ Al چه آینده‌ای در انتظار صنعت فناوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع : gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید