0

حالات روحی متفاوت ایلان ماسک از زبان نویسنده زندگینامه او؛ از دکتر جکیل تا آقای هاید!

حالات روحی متفاوت ایلان ماسک از زبان نویسنده زندگینامه او؛ از دکتر جکیل تا آقای هاید!
بازدید 55

[ad_1]

نویسنده بیوگرافی ایلان ماسک مدعی حالات روحی متفاوت ایلان ماسک و برخورداری او از چند شخصیت شده، به‌گونه‌ای که گویا وی از یک شخصیت شیطانی برخوردار است.

«والتر ایزاکسون»، نویسنده بیوگرافی ایلان ماسک، به‌تازگی طی اظهاراتی مدعی حالات روحی متفاوت ایلان ماسک شده که در اوضاع و احوال خاصی بروز پیدا می‌کنند. درواقع ایزاکسون با نوشتن زندگی‌نامه افراد قدرتمند کاملا آشنایی دارد و تاکنون بیوگرافی چندین فرد مهم همچون استیو جابز را به رشته تحریر درآورده است. ایزاکسون پیش‌تر اعلام کرده بود که به‌منظور نوشتن زندگی‌نامه ایلان ماسک، سه سال وی را مورد بررسی قرار داده است.

بنابر مصاحبه ایزاکسون با نشریه آتلانتیک، یکی از چالش‌ها در تدوین بیوگرافی ایلان ماسک، تصویرسازی از شخصیت‌های مختلف وی بوده است. او در این رابطه عنوان کرد: «یکی از چالش‌های هیجان‌انگیز، به تصویر کشیدن تعداد زیادی ایلان ماسک (شخصیت‌های مختلف) بود. برخلاف افراد دیگری که زندگی‌نامه‌شان را نوشته‌ام، این شخصیت‌ها کاملاً واضح و متفاوت هستند.»

بیشتر بخوانید: مقابله با استرس به سبک ایلان ماسک ؛ بازی کردن تا 5 صبح!

حالات روحی متفاوت ایلان ماسک

این نویسنده در ادامه اظهار داشت: «چندین شخصیت ایلان ماسک وجود دارد و در زمان‌هایی او بی‌رحم می‌شود؛ وقتی که حسی حماسی از خودش پیدا می‌کند که هم می‌تواند ترسناک و هم الهام‌بخش باشد. همچنین زمان‌هایی وجود دارد که او یک مهندس فوق‌العاده متمرکز است.»

حالات روحی متفاوت ایلان ماسک

به عقیده ایزاکسون، ورود ایلان ماسک به معامله توییتر یک مشکل بسیار بزرگ بود. اما، فعالیتش در بخش خودروهای الکتریکی با شرکت تسلا گامی شگرف در مسیر موفقیت محسوب می‌شود. او ادامه داد: «ماسک فردی با حالت‌ها، مودها و شخصیت‌های متعدد، از شخصیت مهندس گرفته تا شیطان است. گاهی اوقات می‌تواند بی‌پروا و حتی خطرناک باشد. او همچنین می‌تواند کارهای بسیار شگفت‌انگیزی انجام دهد.»

ایزاکسون طی مصاحبه‌ای با CNBC در ماه ژوئیه اعلام کرده بود که زمانی به فردی خیلی نزدیک می‌شوید، از شخصیت وی خیلی خوب آگاه می‌شوید. وی در این رابطه گفت: «زمانی که به فردی خیلی نزدیک می‌شوید، همان‌طور که من چنین کاری را در سه سال گذشته با ایلان ماسک انجام دادم، فرد را درک می‌کنید و انگیزه‌هایش را متوجه می‌شوید. البته نقص‌های زیادی هم وجود دارد.»

گفتنی است که هنوز نماینده ایلان ماسک واکنشی به اظهارات ایزاکسون نشان نداده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص حالات روحی متفاوت ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

.

منبع: دیجیاتو

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید