0

جمعه سیاه بهاری سامسونگ تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد

جمعه سیاه بهاری سامسونگ تخفیف‌های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد
بازدید 12

[ad_1]

مجموعه Bespoke هفته گذشته با قیمت عادی محصولات خود را عرضه می‌کرد اما به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد مشتریان بیشتری برای محصولات خود پیدا کند از این رو جریانی به نام جمعه سیاه بهاری سامسونگ راه اندازی کرده و تخفیف‌های هیجان‌انگیزی به راه انداخته است.

لوازم خانگی سامسونگ ویژه سال 2024 که به هوش مصنوعی این کمپانی مجهز بودند پس از پیش فروش‌های انجام شده، سرانجام هفته پیش عرضه شدند. یکی از عواملی که خریداران را تشویق می‌کرد، تخفیفات ویژه‌ای بود که این غول فناوری ارائه داده بود.

هنوز مشخص نشده که جمعه سیاه بهاری سامسونگ کی به پایان می‌رسد اما در این محدوده تمام محصولات خانگی سامسونگ اعم از یخچال‌های سفارشی، ماشین لباسشویی، مایکروویو و جاروبرقی با قیمتی استثنایی ارائه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: گلکسی F55 سامسونگ نسخه ری‌برند شده‌ گلکسی M55 است

جمعه سیاه بهاری سامسونگ

به علاوه سامسونگ اعلام کرده مشتریانی که ماشین لباسشویی یا خشک‌کن و لوازم پخت و پز خریداری می‌کنند از نصب رایگان و 2 سال Samsung Care+ بهره مند می‌شوند.

اگر قصد خرید یخچال‌های سامسونگ را دارید جالب است بدانید این کمپانی به شما اجازه می‌دهد عکس‌های محبوب خود را با پرداخت هزینه بر روی پنل‌های درب سفارشی چاپ کنید. تعویض این پنل‌ها کار ساده‌ای است شما برای اینکار فقط به یک پیچ گوشتی سر صاف و یک مکنده نیاز دارید. همانطور که می‌دانید محصولات ویژه امسال سامسونگ هوشمندانه‌تر از همیشه عمل می‌کنند چرا که مجهز به هوش مصنوعی سامسونگ هستند.

از جمله محصولاتی که در جمعه سیاه بهاری سامسونگ عرضه می‌شوند می‌توان به خود تمیز شونده، جاروبرقی Bespoke که از LiDAR و AI برای ایجاد نقشه سه بعدی SmartThings از خانه شما استفاده می‌کند، روشی که جاروهای منتخب سامسونگ از هوش مصنوعی برای تنظیم خودکار قدرت مکش استفاده می‌کنند و یخچال‌های سافرشی که با لمس حسگر درهای خود را به روی شما باز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره جمعه سیاه بهاری سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید