0

جلسه بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد

جلسه بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد
بازدید 96


جلسه بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت در کشور با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد. در این جلسه چه تصمیماتی گرفته شده است؟

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز گذشته با تشکیل یک جلسه با مدیران اپراتورهای تلفن‌همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، به بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت پرداخت. وزیر ارتباطات در این جلسه از الزام بهبود تجربه‌ی کاربری مردم در حوزه ارتباطی صحبت کرد. جزئیات جلسه وزیر ارتباطات و نتیجه این جلسه را در ادامه مطلب بخوانید.

بیشتر بخوانید: مدیر رگولاتوری: کیفیت پایین اینترنت تصور واهی مردم است!

جلسه بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت برگزار شد

جلسه‌ی بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت با حضور مدیران اپراتورهای تلفن‌همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت ثابت (FCP) روز گذشته (۲۴ بهمن) برگزار شد. به‌گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات در این جلسه بر لزوم بهبود تجربه‌ی کاربری مردم در حوزه ارتباطی تأکید کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در‌این‌باره گفت:

باید با کار و تلاش مجدانه‌ی خانواده‌ی ارتباطات، تجربه‌ی کاربری‌ مردم عزیزمان را در حوزه‌ی ارتباطی چه همراه و چه ثابت بهبود ببخشیم.

جلسه بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت برگزار شد

او در‌ ادامه افزود: «باید تلاش کنیم تا با ارتقای کیفیت و سرعت خدمات ارتباطی در کشور و بهبود تجربه‌ی کاربری‌ هموطنان، وظیفه‌ی خود در خدمت‌رسانی به مردم عزیزمان را ادا کنیم.»

همچنین، زارع‌پور خواستار حل مشکلات موجود در حوزه‌ی اینترنت شد و توضیح داد:

هر‌ساله در پایان سال استفاده مردم از اینترنت بیشتر می‌شود و باید همه پای‌ کار باشند تا ضمن حفظ پایداری شبکه و حل مشکلات موجود، روز‌به‌روز بر کیفیت و سرعت ارتباطات در کشور بیفزاییم.

او از برگزاری جلساتی برای تحقق این هدف خبر داد و اعلام کرد: «در هفته‌های آتی، جلسات مشابهی را برگزار خواهیم کرد تا به‌صورت اجرایی و عملیاتی روند حل مشکلات و ارتقای کیفیت زیرساخت‌های ارتباطی کشور را دنبال کنیم.»

در این جلسه، مدیران اپراتورهای تلفن‌همراه و شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت ثابت (FCP) نیز از وضعیت فعلی شبکه‌ی ارتباطی خود گزارش‌هایی ارائه دادند و سپس برنامه‌های توسعه‌ای خود و مشکلات پیش رو را تشریح کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره بررسی کیفیت شبکه‌ی ارتباطی همراه و ثابت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید