0

جزییات بیشتری از نمایشگر و دوربین شیائومی میکس فولد 2 فاش شد

جزییات بیشتری از نمایشگر و دوربین شیائومی میکس فولد 2 فاش شد
بازدید 194


این روزها همواره درباره گوشی‌های جدید شیائومی اطلاعاتی جدید فاش می‌شود. حالا نیز جزییات بیشتری از نمایشگر و دوربین شیائومی میکس فولد 2 فاش شده است. 

بنابر اطلاعات فاش شده، میکس فولد 2، گوشی تاشو جدید شیائومی از نمایشگری 8 اینچی، با نرخ نوسازی 120 هرتزی و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی برخوردار است.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

نمایشگر و دوربین شیائومی میکس فولد 2

شیائومی حدودا چند سال پیش اولین گوشی تاشو خود را با نام میکس فولد روانه بازار کرد و حالا بنابر جدیدترین اخبار در حال کار روی جانشین آن برای عرضه به بازار است.

اخیرا یک گزارش جدید از Digital Chat Station، که منبعی معتبر در ارتباط با اخبار شیائومی است منتشر شده و برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کلیدی گوشی میکس فولد 2 را فاش کرده است تا به ما شمایی کلی از آنچه که باید انتظار داشته باشیم بدهد.

جزییات بیشتری از نمایشگر و دوربین شیائومی میکس فولد 2 فاش شد

میکس فولد 2 با اسم رمز zizhan  و شماره مدل 22061218C به احتمال زیاد یک نمایشگر بزرگ 8 اینچی و البته یک نمایشگر خروجی 6.5 اینچی عرضه می‌شود که احتمالا طراحی تاشو دو سویه دارد.

نمایشگر این محصول احتمالا از نوع LTPO است و از رزولوشن 2.5K و رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند. از سویی انتظار می‌رود شیائومی تمرکز خاصی بر طراحی بهینه چین‌خوردگی نمایشگر داشته باشد تا کمتر به چشم بیاید. در مورد سخت‌افزار نیز احتمالا باید انتظار چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را داشته باشیم.

گزارش جدید همچنین مدعی است که شیائومی برای این محصول و روی بدنه خارجی، یک سنسور 50 مگاپیکسلی با برند لایکا و با پشتیبانی از ضبط ویدیوهای Dolby Vision HDR در نظر گرفته است. این دوربین احتمالا از چیپ اختصاصی کمپانی شیائومی با نام Surge C1 نیز بهره‌مند است.

پیش از این نیز در خبری آمده بود که میکس فولد 2 احتمالا ضخامتی تنها اندکی بیش از درگاه شارژر دارد و این اگر صحیح باشد بدان معناست که شیائومی از منظر طراحی و ضخامت نیز رویکرد رقابتی خاصی را پیش گرفته است که می‌تواند رقبا را به چالش بکشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افشای جزییات بیشتری از نمایشگر و دوربین شیائومی میکس فولد 2 چیست؟ آیا گوشی تاشو جدید شیائومی می‌تواند رقیب قابل قبولی برای محصولات مشابه سامسونگ باشد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید