0

جزییات بیشتری از مشخصات و قیمت پوکو F4 5G منتشر شد

جزییات بیشتری از مشخصات و قیمت پوکو F4 5G منتشر شد
بازدید 252


به تاریخ رونمایی گوشی پوکو اف 4 5 جی نزدیک می‌شویم؛ البته پوکو هنوز تاریخ دقیقی را برای رونمایی این گوشی اعلام نکرده است، اما با توجه به حجم اطلاعاتی که این روزها از مشخصات پوکو F4 5G منتشر می‌شود، می‌توان گفت که این دستگاه هوشمند به‌زودی کار خود را شروع می‌کند.

POCO خود را برای عرضه مدل جدید F4 5G در بازار جهانی آماده می‌کند. اما قبل از عرضه رسمی، اطلاعات جدیدی از قیمت این دستگاه در بازار هند به بیرون درز کرده و برخی مشخصات آن نیز فاش شده است.

مستر بلیط

این گوشی اخیرا در گیک‌بنچ با نیز دیده شده و امتیازهای جالبی را دریافت کرده است.

قیمت و مشخصات پوکو F4 5G

اطلاعات اخیر به همراه پوستری جدید، توسط وب‌سایت خرده‌فروش شیائومی منتشر شده است. در این پوستر می‌بینیم که POCO F4 5G در یک نسخه در بازار جهانی عرضه خواهد شد و دارای برچسب قیمتی 459 دلار آمریکا خواهد بود. از سوی دیگر، همین مدل با قیمت تنها 26999 INR (تقریباً 345 دلار آمریکا) در هند عرضه خواهد شد. بنابراین با در نظر گرفتن امکانات ویژه فروش در بازار هند، این گوشی ممکن است حتی با قیمتی کمتر از 23999 INR (تقریبا 308 دلار آمریکا) به فروش برسد.

جزییات بیشتری از مشخصات و قیمت پوکو F4 5G منتشر شد

اگر این اطلاعات درست باشند، پس گوشی پوکو F4 5G ممکن است ارزان‌ترین دستگاهی باشد که به تراشه Qualcomm Snapdragon 870 مجهز می‌شود. درباره سایر مشخصات پوکو F4 5G باید گفت که احتمالا از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره‌مند خواهد شد. در حال حاضر، تایید شده است که این گوشی دارای یک اسنپدراگون 870 خواهد بود که در نسخه‌ای رده‌بالاتر، با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 به بازار می‌آید.

برای این دستگاه یک باتری بزرگ 4500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 67 واتی در نظر گرفته شده است. حتی ممکن است به اسکنر اثرانگشت جانبی، حسگر مادون قرمز، Dolby Atmos، بلندگوهای دوگانه و پورت USB Type C برای شارژ مجهز شود. در قسمت پشتی یک دوربین سه‌گانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی وجود دارد. دوربین سلفی هم احتمالا 20 مگاپیکسلی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات POCO F4 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید