0

جزییات بیشتری از تراشه و نمایشگر شیائومی 12S Pro منتشر شد

جزییات بیشتری از تراشه و نمایشگر شیائومی 12S Pro منتشر شد
بازدید 139


تنها چند ساعت به زمان رونمایی از سری شیائومی 12 اس باقی مانده است؛ با این‌حال جزییات تقریبا کاملی از مشخصات شیائومی 12S Pro به بیرون درز کرد.

در رویداد امروز، از سه گوشی شیائومی 12S، شیائومی 12S Pro و شیائومی 12S Ultra رونمایی خواهد شد. گفته می‌شود که نسخه پرو در دو مدل CPU به بازار می‌آید؛ یک نسخه با تراشه اسنپدراگون و دیگری با تراشه دایمنسیتی.

مستر بلیط

شیائومی رسما تایید کرده که شیائومی 12 اس پرو همراه با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 عرضه می‌شود. مدیرعامل شیائومی، لی جون هم به نسخه‌ای از این گوشی با تراشه دایمنسیتی اشاره کرده بود. شیائومی همچنین برخی از مشخصات کلیدی شیائومی 12S Pro را نیز تایید کرده است.

مشخصات شیائومی 12S Pro

لی جون با انتشار پستی در صفحه شخصی خود به تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس اشاره کرد. گفته می‌شود که گوشی شیائومی با شماره مدل 2206122SC نسخه‌ای از شیائومی 12 اس پرو است که از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد. گوشی دیگری با شماره مدل 2207122MC هم احتمالا نسخه‌ دیگری است که همراه با تراشه دایمنسیتی به بازار می‌آید.

جزییات بیشتری از تراشه و نمایشگر شیائومی 12S Pro منتشر شد

هنوز نوع تراشه دایمنسیتی مشخص نشده است؛ اما براساس پست مدیرعامل شیائومی، می‌‌توان پیش‌بینی کرد که تراشه دایمنسیتی 9000 پلاس در این گوشی قرار می‌گیرد. تا چند ساعت دیگر همه‌چیز مشخص می‌شود.

شیائومی تاکنون چند پست را در ویبو منتشر کرده و برخی ویژ‌گی‌‌های شیائومی 12 اس پرو را فاش کرده است. این کمپانی تایید کرده که این دستگاه از نمایشگر 6.73 اینچی AMOLED LTPO با رزولوشن 2K، نرخ نوسازی 1 تا 120 هرتز، تراکم پیکسل 522ppi و روشنایی 1500 نیت برخوردار می‌شود.

جزییات بیشتری از تراشه و نمایشگر شیائومی 12S Pro منتشر شد

این گوشی پرچمدار از شارژ سریع 120 وات پشتیبانی می‌کند و در عرض 19 دقیقه کاملا شارژ می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به قابلیت شارژ وایرلس 50 وات و شارژ معکوس 10 وات اشاره کرد.

در پنل پشتی این گوشی یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX707، لنز 50 مگاپیکسلی اولتراواید با میدان دید 115 درجه و دوربین 50 مگاپیکسلی تله‌فوتو قرار گرفته که تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات فاش شده از شیائومی 12 اس پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: gizmochina

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید