0

جزئیات تازه‌ای از مشخصات آنر مجیک 6 فاش شد

جزئیات تازه‌ای از مشخصات آنر مجیک 6 فاش شد
بازدید 34

[ad_1]

همان طور که می‌دانید مدت زیادی تا عرضه رسمی سری Honor Magic 6 باقی نمانده و اکنون جزئیات جدیدی از مشخصات آنر مجیک 6 فاش شده است.

شرکت آنر پس از سری موفق مجیک 5، حالا در حال کار بر روی جانشین آن یعنی سری آنر مجیک 6 است. این شرکت قرار است سری جدید خود را در سه مدل مجیک 6، مجیک 6 پرو و ​​مجیک 6 آلتیمیت عرضه کند. علاوه بر این، تیم طراحی این سری در نظر دارد که با همکاری پورشه دیزاین نسخه ویژه‌ای از Honor Magic 6 Pro و Magic 6 را تولید کند. امروز نیز اخبار تازه‌ای پیرامون این سری مورد انتظار منتشر شده که بیشتر مشخصات مدل پایه یعنی آنر مجیک 6 را فاش می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر مجیک 6

اخبار جدید حاکی از آن هستند که در گوشی جدید آنر بخش‌هایی از سخت افزار مانند پردازنده، رم و فضای ذخیره‌سازی ارتقا یافته و از لرزش‌گیر و تثبیت‌کننده OIS در دوربین اصلی استفاده شده است. همچنین گفته می‌شود که این گوشی با قابلیت شارژ بی‌سیم و گواهی IP68 ضد گرد و غبار و ضد آب به بازار عرضه خواهد شد. این اطلاعات جدید همگی نوید یک گوشی فوق‌العاده و تمام عیار و در نتیجه فروش و استقبال بالا را می‌دهند.

مشخصات آنر مجیک 6

طبق اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود انتظار می‌رود که مدل پرو این سری یعنی Honor Magic 6 Pro دارای یک صفحه نمایش اولد با وضوح QHD 2K باشد. در بالای این نمایشگر یک بریدگی کپسولی وجود خواهد داشت که دوربین سلفی دوگانه را در خود جای می‌دهد.

علاوه بر این، این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز می‌شود که طبق شایعات، از گرافیک اختصاصی، تراشه امنیتی و توانایی پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای برخوردار خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که نسخه Pro از یک مدل هوش مصنوعی پیشرفته با 7 میلیارد پارامتر برای پردازش در برنامه‌های مختلف پشتیبانی و رابط کاربر Magic OS 8.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 را اجرا خواهد کرد.

در همین حال، نسخه پایه آنر مجیک 6 با لنز تله فوتو پریسکوپ 160 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر و قابلیت شارژ سیمی 66 واتی عرضه می‌شود. همچنین شایعه شده که در دوربین اصلی آن از لنز OV50H یا OV50K با فناوری LOFIC استفاده خواهد شد.

برای مقایسه، سری آنر مجیک 5 که در کنگره جهانی موبایل در بارسلون رونمایی شد، از اسنپدراگون 8 نسل دو با دوربین پشتی سه‌گانه بهره می‌برد. این ماژول در مدل پرو یعنی Honor Magic 5 Pro از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی تشکیل می‌شد. حالا قرار است که آنر مجیک 6 پرو در اواخر ژانویه سال 2024 در چین عرضه شود و پس از مدت کوتاهی به عرضه جهانی برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره مشخصات آنر مجیک 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید