0

جزئیات بیشتری از طراحی و ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 منتشر شد

جزئیات بیشتری از طراحی و ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 منتشر شد
بازدید 20


زمان زیادی تا رونمایی رسمی گوشی‌‌های سری S24 سامسونگ باقی نمانده و هر روز، اطلاعات بیشتری درباره طراحی و ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 منتشر می‌شود.

تنها دو ماه تا عرضه رسمی گلکسی اس 24 فاصله داریم و از بیشتر مشخصات سخت‌افزاری آن آگاه هستیم. با این‌حال، همه می‌دانیم که بیشتر تغییرات و ویژگی‌های هیجان‌انگیز این گوشی در قسمت نرم‌افزار اعمال شده است. در حال حاضر اطلاعات ما از قابلیت‌های ویژه این گوشی به توانایی آن در ترجمه آنی تماس‌ها و پیام‌ها خلاصه می‌شود. اما افشاگری‌های اخیر اطلاعات بیشتری را درباره ویژگی‌های هوش مصنوعی و طراحی این پرچمدار محبوب، آشکار کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی و ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24

به نظر می‌رسد که طراحی و شکل ظاهری گلکسی اس 24 اولترا تا حد زیادی مشابه مدل قبلی خود، یعنی گلکسی اس 23 اولترا است. با این حال، رندری که از این گوشی توسط  Ice Universe منتشر شده است، چند تغییر اساسی جهت بهینه‌سازی‌ تجربه کاربری را نشان می‌دهد. از میان این تغییرات می‌توان به حاشیه‌های نازک‌تر و صفحه نمایش تخت با انحنای جزئی به سمت قاب تیتانیومی اشاره کرد.

ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24

افشاگر دیگری با آیدی @Tech_Reve مدعی شده است که ویژگی‌های نرم افزاری گلکسی اس 24 با وجود هوش مصنوعی تا حد زیادی پیشرفت داشته و تقویت شده‌اند. برای مثال این گوشی قادر است به طور خودکار مبدا، مقصد و زمان سفر کاربر را برای ارائه اطلاعاتی مانند شرایط آب و هوا یا ترافیک، تجزیه و تحلیل کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های Galaxy S24، توانایی نگارش و ارسال ایمیل در قالب و فرمت دلخواه است. به احتمال زیاد در این گوشی از هوش مصنوعی مولد اختصاصی سامسونگ یعنی گاوس استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره طراحی و ویژگی های هوش مصنوعی گلکسی S24 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید