0

جزئیات اجرای طرح ترافیک تهران از ابتدای مهر

جزئیات اجرای طرح ترافیک تهران از ابتدای مهر
بازدید 227


بنا بر اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی ساعت اجرای طرح ترافیک تهران از ابتدای مهر تغییر خواهد کرد و از 6:30 صبح آغاز و تا 18 عصر ادامه خواهد داشت.

هر ساله با شروع فصل مدارس و دیگر مراکز آموزشی مانند دانشگاه‌ها، تهران بزرگ با مشکلاتی ترافیکی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. به نظر می‌رسد مسئولین با تغییر طرح ترافیک تهران از ابتدای مهر ، به دنبال راهکاری جدید و جدی‌تری هستند.

آرون گروپس

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تغییرات اخیر طرح ترافیک تهران از ابتدای مهر گفت: «همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، با تصویب شورای ترافیک شهر تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهر تغییر کرده و از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: ماجرای تغییر طرح ترافیک تهران چیست؟

تغییر ساعات طرح ترافیک تهران از ابتدای مهر

حمیدی درباره تغییر محدوده طرح ترافیک نیز توضیح داد: «فعلا تصمیمی هم در این خصوص اتخاذ نشده است، این کار نیازمند انجام کار کارشناسی و بررسی‌های متعدد است.» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد:

از این طرح بازخوردگیری می‌شود و اگر لازم باشد تغییرات بعدی در اجرای طرح ترافیک بر اساس بازخوردها اعمال خواهد شد.

طرح ترافیک تهران از ابتدای مهر

محمد حسین حمیدی در پاسخ به این سوال که نظر پلیس درباره تغییر ساعات اجرای طرح ترافیک چیست؟ اظهار داشت: «همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، با تصویب شورای ترافیک شهر تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک از اول مهر تغییر کرده و از ۶:۳۰ صبح تا ۱۸ خواهد بود. ما روی ساعت و محدوده طرح جدید ترافیک اتفاق نظر داشتیم و آن را تصویب کردیم و فعلا نیز برنامه‌ای برای ایجاد تغییرات در ساعت اجرای طرح ترافیک نداریم.» وی افزود:

تنها تغییر صورت گرفته نسبت به تابستان این است که زمان اتمام طرح ترافیک از ساعت پنج به شش عصر رسیده است. این درحالی است که در گذشته و پیش از پاندمی کرونا ساعت اجرای این طرح تا هفت عصر بود.

همچنین ایشان با اشاره به اینکه ممکن است تغییرات دیگری درباره این طرح صورت بگیرد تصریح کرد: «با توجه به اینکه هنوز بازخوردی از طرح جدید ترافیک دریافت نشده، لازم است بازخوردگیری انجام شود و اگر بازخوردهای منفی دریافت شود، پس از بررسی اطلاعات مجددا فضا برای تصمیم‌گیری دوباره و اصلاح طرح ترافیک وجود خواهد داشت.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش زمان طرح ترافیک در تهران چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید