0

جزئیاتی از گیم‌پلی و داستان بازی New Tales From the Borderlands فاش شد

جزئیاتی از گیم‌پلی و داستان بازی New Tales From the Borderlands فاش شد
بازدید 295


بازی New Tales From the Borderlands در سنگاپور از لحاظ سنی رده‌بندی شد و در مقابل نیز جزئیاتی از داستان بازی و گیم‌پلی آن به بیرون درز کرد.

بازی New Tales From the Borderlands از Gearbox Software در سال جاری منتشر می‌شود؛ البته پلتفرم‌ها و تاریخ انتشار آن هنوز تایید نشده است. این شرکت در اوایل سپتامبر در جشن PAX West شرکت خواهد کرد، بنابراین می‌توان انتظار یک افشاگری از سوی گیرباکس را داشت. در این بین، جزئیات مختلفی در مورد داستان بازی، نسخه Deluxe و محتوای‌های دیگر این عنوان به بیرون درز کرده است، به این دلیل که اخیرا رده‌بندی بازی توسط سازمان توسعه رسانه Infocom در سنگاپور انجام شده است.

آبان تتر

بیشتر بخوانید: منتظر یک بازی Soulslike برای Xbox Game Pass در روز اول انتشار باشید

بازی New Tales From the Borderlands در سنگاپور رده بندی سنی شد

علاوه بر پی‌سی که قبلا تایید شده بود، این دنباله برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس واس و نینتندو سوییچ نیز رده بندی شده است. این عنوان در سنگاپور در رده بازی‌های +18 سال در نظر گرفته شده است. داستان New Tales From the Borderlands در پاندورا با سه شخصیت جدید (که در نقاط مختلف قابل بازی هستند) جریان دارد. آنو (Anu)، دانشمندی که می‌خواهد از کریستالی با قدرت شفابخش برای کمک به برادر خود (اکتاویو) استفاده کند. سپس فران (Fran) است که یک مغازه ماست یخ زده فروشی دارد. هر دو شخصیت در منافع خود متحد هستند تا از سوء استفاده شرکت‌های دیگر از کریستال جلوگیری کنند.

بازی New Tales From the Borderlands در سنگاپور رده بندی سنی شد

مشخص نیست که آیا اکتاویو سومین قهرمان داستان است یا خیر، اما آن‌طور که به‌نظر می‌رسد با گیم‌پلی یکنواختی روبه‌رو هستیم و بازی بر دیالوگ‌ها و انتخاب‌های بازیکن تمرکز دارد. هنگام رویارویی با انسان‌ها، ربات‌ها یا دشمن‌های جهش‌یافته‌، باید با نوعی سیستم که یک حالت دکمه زنی دارد روبه‌رو شده و با موفقیت تعدادی از دکمه‌ها را در پاسخ به درخواست‌های روی صفحه برای عبور از رویارویی فشار دهید. انجام ندادن این کار اغلب منجر به مرگ بازیکن می‌شود و او باید از محل قبلی مجدد شروع کند.

همچنین، همان‌طور که از عنوان Borderlands انتظار می‌رود، خشونت بسیار شدیدی در بازی وجود دارد. برای مثال می‌توان به منجمد کردن یک مرد در بازی توسط یک زن و متلاشی کردن او و به جای گذاشتن تکه‌های یخ زده از او بر روی زمین اشاره کرد. همچنین تصاویر دیگری از بازی وجود دارد که میزان خشونت بازی را بسیار بالا نشان می‌دهند.

نسخه دلوکس بازی شامل مجموعه‌ای از اولین داستان‌های Tales From the Borderlands همراه با دنباله آن است. اما هنوز محتویات بیشتر از نسخه دلوکس بازی فاش نشده است و باید منتظر جشن PAX West باشیم. PAX West جشنی است که شامل پنل‌های فکری، سالن‌های نمایشگاهی عظیم مملو از بهترین ناشران و استودیوها، انتشار دموهای جدید بازی‌ها، اجراهای موسیقی و تورنمنت‌ها است.

بیشتر بخوانید:

شما کدام نسخه از بازی‌های Borderlands را تجربه کرده‌اید و به‌نظر شما تجربه چند نفره این عنوان جذاب‌تر است یا تک نفره؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

منبع: gamingbolt

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید