0

جزئیاتی از تنظیمات دوربین آنر مجیک 6 فاش شد

جزئیاتی از تنظیمات دوربین آنر مجیک 6 فاش شد
بازدید 19


در گزارش‌های اخیر، جزئیات تازه‌ای درباره تنظیمات دوربین آنر مجیک 6 فاش شده است. این گوشی از دیافراگم متغیر و دوربین پریسکوپ 160 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

در تازه‌ترین اخبار تکنولوژی، اطلاعات جدیدی درباره سری Honor Magic6 مورد انتظار منتشر شده و تنظیمات دوربین آن را فاش کرده است. این گوشی به ماژول دوربین سه‌گانه و دوربین سلفی با کیفیت مجهز خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تنظیمات دوربین آنر مجیک 6

بر اساس اطلاعاتی که افشاگری به نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، Honor Magic6 دارای یک سنسور OV50H، یک سنسور OV50K و یک سنسور 160 مگاپیکسلی زوم پریسکوپ خواهد بود.

OV50H یک سنسور 1/1.3 اینچی است، در حالی که OV50K یک سنسور 1 اینچی یا 1/1.3 اینچی خواهد بود. در هر صورت، این سنسور (OV50K) مانند دوربین گوشی‌های اکسپریا 1 V و وان پلاس اوپن (اوپو فایند ان 3) از فناوری LOFIC پشتیبانی خواهد کرد.

تنظیمات دوربین آنر مجیک 6

هنوز مشخص نیست که کدام یک از این دو سنسور (OV50H یا OV50K) در دوربین اصلی به کار گرفته خواهد شد اما مسلما این لنز از قابلیت دیافراگم متغیر جهت تنظیم میزان نور ورودی برخوردار خواهد بود.

این قابلیت به دوربین کمک می‌کند که در شرایط نوری مناسب (ماکرو یا منظره) تصاویر واضح‌تر و در شرایط نوری نامناسب تصاویر با کیفیت و روشن‌تری را به ثبت برساند. در ادامه گزارش به وجود ارتباط ماهواره‌ای در سری آنر مجیک 6 و مدل مشترک این گوشی با برند پورشه اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال درباره تنظیمات دوربین آنر مجیک 6 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید