0

جزئیاتی از بازی جدید Assassin’s Creed فاش شد

جزئیاتی از بازی جدید Assassin’s Creed فاش شد
بازدید 246

[ad_1]

اخیرا یک افشاگر شناخته شده مدعی شده که با اطلاعاتی که دارد، داستان بازی جدید Assassin’s Creed در تمدن آرتک‌ها جریان دارد. اما این ادعا کمی بعد رد شد.

افشاگر معروف ACG در توییتر که با نام جرمی پنتر شناخته می‌شود سابقه خوبی در افشای اخبار مربوط به بازی‌های یوبیسفات دارد. او اخیرا در توییتی مدعی شده که جدیدترین بازی Assassin’s Creed در سرزمین امپراتوری آزتک‌ها جریان دارد.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های 2022

داستان بازی جدید Assassin’s Creed

جزئیاتی از بازی جدید Assassin’s Creed فاش شد

با وجود این اظهار نظر، جیسون شرایر خبرنگار معروف بلومبرگ لحظاتی پس از این موضوع اینطور واکنش نشان داد:

کمی مضحک به نظر می‌رسد که اگر Basim به امپراتوری آزتک برود. من همچنین در مورد دو بازی اصلی در حال توسعه این سری به عنوان بخشی از AC Infinity شنیده‌ام، اما هیچ یک از آن‌ها درباره آزتک‌ها نیستند. شاید یک اسپین‌آف فوق مخفی در حال تولید باشد، اما من چیزی در مورد آن نشنیده‌ام!

شرایر همچنین در ادامه مدعی شد که داستان جدیدترین بازی Assassin’s Creed در بغداد جریان دارد. همانطور که اواخر سال گذشته گفته شده بود، یوبیسافت یکی از بسته‌های الحاقی بازی Assassin’s Creed Valhalla که درباره Basim است را به یک بازی مستقل تبدیل کرده است و و انتظار می‌رود امسال سال ۲۰۲۳ منتشر شود.

با این حال، یوبیسافت هنوز در مورد بازی جدید اساسین کرید هیچ اطلاعاتی اعلام نکرده است و بنابراین در حال حاضر تمام گفته‌ها در حد حدس‌وگمان هستند.

جزئیاتی از بازی جدید Assassin’s Creed فاش شد

گفته می‌شود که Assassin’s Creed Rift پیش از از بازی Assassin’s Creed Infinity که با همکاری شعبه‌های کبک و مونترآل یوبیسافت، سازندگان سه نسخه‌ی اخیر Assassin’s Creed در حال ساخت است، عرضه خواهد شد. پس از گزارش بلومبرگ، وب‌سایت یوروگیمر ادعا کرد که از برنامه‌های اولیه یوبیسافت برای این بازی که شامل شهر بغداد نیز می‌شود، شنیده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بازی جدید Assassin’s Creed چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید