0

جردن بلفورت: همین حالا بیت کوین بخرید و بعدا سود کنید

جردن بلفورت: همین حالا بیت کوین بخرید و بعدا سود کنید
بازدید 126


جردن بلفورت مقلب به گرگ وال استریت، در مصاحبه با Yahoo Finance اعلام کرد در صورتی که استراتژی سرمایه گذاری روی بیت کوین در 3 تا 5 سال آینده سودده نباشد، تعجب خواهد کرد.

مستر بلیط

جردن بلفورت (Jordan Belfort) که در حال حاضر نویسنده و سخنران است، شهرت خود را پس از انتشار فیلم «The Wolf Of Wall Street» به دست آورد. در این فیلم، حضور جردن در بازارهای مالی به تصویر کشیده شده است.

مصاحبه جردن بلفورت درباره سرمایه گذاری روی بیت کوین

بلفورت در مصاحبه خود با Yahoo Finance اظهاراتی را درباره آینده ارزهای دیجیتال مطرح کرد. جردن به سرمایه‌گذاران بیت کوین پیشنهاد داد دارایی‌های دیجیتال خود را حداقل به مدت 36 ماه نگه دارند. به عقیده بلفورت بیت کوین تا 36 ماه آینده روند صعودی قدرتمندی خواهد داشت. Jordan Belfort در ادامه افزود:

اگر در بازه زمانی سه تا پنج ساله از طریق هولد بیت کوین سود کسب نکرده باشید، شوکه خواهم شد. ساختار بنیادی بیت کوین بسیار قدرتمند است.

جردن بلفورت: همین حالا بیت کوین بخرید و بعدا سود کنید

جردن بلفورت از ابتدا نسبت به بیت کوین خوشبین نبود. او در گذشته با نظر بیل گیتس (Bill Gates) درباره ارزهای دیجیتال موافق بود. به گفته بیل گیتس، بیت کوین بر اساس بزرگترین تئوری فریبکارانه بنا شده است. بیل گیتس اعتقاد دارد سرمایه‌گذاران برای حفظ دارایی خود می‌بایست تمامی معاملات خود بر روی رمزارزها را بسته و سرمایه خود را از این بازار خارج کنند.

بیت کوین بهترین دارایی علیه تورم است

ارزهای دیجیتال در آخرین چرخه صعودی نظر جردن بلفورت را به خود جلب کردند. جردن معتقد است بیت کوین منبع ارزشمندی بوده و در برابر تورم به خوبی ایستادگی می‌کند. این معامله‌گر نیویورکی پیش‌بینی کرده بود بیت کوین تا انتهای سال 2021 به 100 هزار دلار می‌رسد. همانطور که می‌دانید، این پیش‌بینی به وقوع نپیوست.

علی‌رغم اعتقاد شدید جردن بلفورت به ارزهای دیجیتال، او به سرمایه‌گذاران هشدار داد در سال‌های آینده مراقب نوسانات شدید قیمت در بازار کریپتوکارنسی‌ها باشند. جردن اعتقاد دارد بیت کوین همچنان دارایی جدید به شمار می‌رود؛ به همین دلیل، دور از انتظار نیست دارایی‌های دیجیتال درگیر نوسانات قیمتی شدید شوند. این دارایی‌ها همچنان وابسته به سایر بازارها بوده و بر اساس حرکات آن بازارها حرکت می‌کنند.

خطرات بازار کریپتوکارنسی‌

جردن بلفورت سرمایه‌گذاران را به نگه‌داری دارایی‌های دیجیتال خود تشویق می‌کند. او همچنین به این افراد هشدار می‌دهد که احتیاط لازم حین سرمایه‌گذاری بر روی سایر دارایی‌های دیجیتال را به خرج دهند. به عقیده جردن، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دلیل عدم تحقیق کافی و مدیریت سرمایه نادرست، با خرید یک دارایی دیجیتال اشتباه «قتل عام» می‌شوند.

بلفورت هشدار داد تنها پروژه‌هایی که کاربردی و مفید هستند ارزش سرمایه‌گذاری را دارند. او در گذشته اعلام کرده بود که سازندگان شیبا اینو (Shiba Inu) می‌بایست به زندان فرستاده شوند.

یبشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات جردن بلفورت درباره سرمایه گذاری روی بیت کوین چیست؟ آیا بیت کوین در 3 سال آینده موفق به ایجاد سقف جدید قیمتی خواهد شد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: beincrypto

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید