0

جذب سرمایه برای Web 3 : بنیان‌گذار پالیگان 50 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

جذب سرمایه برای Web 3 : بنیان‌گذار پالیگان 50 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد
بازدید 100


Sandeep Nailwal، بنیان‌گذار پالیگان اقدام به جذب سرمایه برای Web 3 نمود. تاکنون 50 میلیون دلار سرمایه اولیه برای یک صندوق سرمایه‌گذاری جمع‌آوری شده است.

شرکت Symbolic Capital توسط Sandeep Nailwal تأسیس شده است. این شرکت توسط برخی از صرافی‌های رمزنگاری و دفاتر خانگی و همچنین سرمایه‌گذاران خطرپذیر حمایت می‌شود. Symbolic قرار است خدمات مشاوره‌ای و استخدامی را برای شرکت‌های پرتفوی ارائه دهد. این شرکت همچنین خدمات روابط عمومی، بازاریابی و حسابرسی را به مشتریان ارائه خواهد داد.

آبان تتر

بیشتر بخوانید:‌ فعالیت بارسلونا و رئال مادرید در وب 3 : درخواست علامت تجاری!

جذب سرمایه برای Web 3

کنزی وانگ، یکی از بنیانگذاران Cere، به عنوان شریک به استارتاپ Symbolic Capital پیوسته است. این دو نفر از زمان ملاقات در آزمایشگاه بایننس در سال 2019، با یکدیگر در بیش از 40 شرکت سرمایه‌گذاری کرده‌اند. از جمله این شرکت‌ها می‌توان به Axie Infinity، Yield Guild Games و Biconomy اشاره کرد.

بنیانگذاران در بیانیه‌ای اعلام کردند که مأموریت این صندوق ترویج پذیرش گسترده فناوری بلاک چین و وب 3 است. این برنامه به دنبال پشتیبانی از برنامه‌های غیرمتمرکز مصرف‌گرا، نظیر برنامه‌های Zero-knowledge proof یا اپلیکیشن‌های متاورسی است. از دیگر برنامه‌های پشتیبانی شده توسط صندوق حمایتی می‌توان به استارت آپ‌های NFT و شرکت‌های بزرگ سازندگان توکن‌ها اشاره کرد.

جذب سرمایه برای Web 3 : بنیان‌گذار پالیگان 50 میلیون دلار سرمایه جمع‌آوری کرد

این صندوق قبلاً در بیش از ده‌ها پروژه نظیر BlinkMoon، متاورس Planet Mojo مبتنی بر پالیگان و پلتفرم ورزش الکترونیک Community Games سرمایه‌گذاری کرده است.

هفته گذشته Blockworks گزارش داد که اقدامات انجام شده در راستای افزایش 200 میلیون دلاری سرمایه صندوق خصوصی Shima Capital صورت گرفته است. شرکای محدود این شرکت عبارتند از: بیل آکمن (Bill Ackman)، اندرو یانگ (Andrew Yang)، نامزد سابق ریاست جمهوری و شرکت سرمایه‌گذاری کریپتوکارنسی Drangonfly Capital.

سرمایه‌گذاری‌های شرکت CoinFund

CoinFund، شرکت متخصص دارایی‌های دیجیتال، کمک هزینه 300 میلیون دلاری برای آخرین ابزار زنجیره‌ای خود دریافت کرد. طبق برنامه‌ریزی‌ها این ابزار در دوره‌های بعدی سرمایه‌گذاری اقدام به تأمین سرمایه شرکت‌ها خواهند نمود. شرکت CoinFund توسط دیوید پاکمن (David Pakman) تأسیس شده است. این شرکت از ابتدای سال 2015 تاکنون حدود 1 میلیارد دلار در استارتاپ‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرده است.

اکثر استارتاپ‌ها در زمستان کریپتویی فعالیت خود را آغاز کردند. این اقدامات نشان‌دهنده علاقه فزاینده شرکت‌ها به استراتژی‌های فرصت‌ طلبانه است. هر دو بازار دارایی‌های خصوصی و دارایی‌های دیجیتال فرصتی فوق‌العاده برای سرمایه‌گذاران ثروتمند به شمار می‌روند.

بر اساس داده‌های Crunchbase، سرمایه‌گذاران در شش ماه اول سال 2022 حدود 9.3 میلیارد دلار روی شرکت‌های کریپتوکارنسی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این میزان نسبت به زمان مشابه سال قبل حدود 12.5 میلیارد دلار کمتر است.

بیتشر بخوانید:

نظر شما درباره جذب سرمایه برای Web 3 توسط بنیان‌گذار Polygon چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: blockworks

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید