0

جذابترین بازی های اندروید | معرفی و شرح پنج بازی برتر

تصویر پیدا نشد !
بازدید 25

[ad_1]

جذابترین بازی های اندروید برای سرگرمی نامحدود شما

از زمان انتشار سیستم‌عامل اندروید چیزی نزدیک به 10 سال می‌گذرد. اگر آن زمان به کسی می‌گفتید که روزی خواهد رسید که جذابترین بازی های اندروید با بهترین بازی‌های کنسول‌های گیمینگ رقابت خواهند کرد، ممکن نبود حرف شما را باور کند. اما امروزه میلیون‌ها نفر در دنیا بازی‌های محبوب اندرویدی را دانلود می‌کنند و در اوقات فراغت مشغول بازی‌کردن می‌شوند. در ادامه مطلب با تعدادی از جذابترین بازی های اندروید آشنا خواهید شد.

جذابترین بازی ها برای تجربه اوج هیجان در سیستم عامل اندروید

با توسعه‌ بیش از پیش فناوری به‌کاررفته در تلفن‌های هوشمند و ورود بازی‌های آنلاین به بازار، شاید بتوان گفت که بازار پلتفرم اندروید از کنسول‌های گیمینگ هم داغ‌تر شده و در تمام نقاط جهان استقبال چشم‌گیری از آن شده است.

کشور ایران میلیون‌ها گیمر دارد و احتمالا نتوان تعداد دقیق گیمرهای سراسر جهان را محاسبه کرد. درصد زیادی از این گیمرها تمایل دارند که با تلفن‌ همراه خود بازی کنند و به‌دنبال جذابترین بازی های اندروید و iOS هستند. به همین دلیل بسیاری از شرکت‌هایی که قبلا تمرکزشان بر روی کنسول‌ها بود، اکنون به ساخت بازی برای تلفن‌های هوشمند، مخصوصا تلفن‌هایی با سیستم‌عامل اندروید، روی آورده‌اند. حتی دیده شده که این شرکت‌ها برخی از بازی‌های مخصوص کنسول‌های گیمینگ‌ خود را هم برای سیستم‌عامل اندروید منتشر کرده‌اند. بنابراین در ادامه به معرفی پنج عنوان از برترین و جذابترین بازی های اندروید می‌پردازیم.

ماجراجویی در بازی Genshin Impact

بازی Genshin Impact یک بازی جهان‌باز (Open world) است که توسط شرکت چینی می‌هویو و در سبک ماجراجویی و اکشن ساخته شده است. شاید به‌خاطر حجم بالا و گرافیک وحشتناک این بازی در برخورد اول این احساس ایجاد شود که با یک بازی کنسولی روبرو هستید، که البته اشتباه نیست. زیرا این بازی پیشتر برای ویندوز ساخته شده بود و به‌دلیل استقبال زیاد، شرکت سازنده به فکر ساخت نسخه‌ اندروید آن افتاد.

 

فضا و شخصیت‌های این بازی شما را به یاد مانگا و انیمه‌های آسیای شرقی می‌اندازد و داستان جذابی دارد. ماجرا از آنجا شروع می‌شود که یک خدای ناشناخته شما، برادر و خواهرانتان را از یکدیگر جدا کرده و هرکدام را به نقطه‌ای از زمین تبعید می‌کند. 

وظیفه‌ شما پیداکردن سایر خواهران و برادران و تلاش برای پی‌بردن به علت این اتفاق و یافتن راهی برای بازگشت به خانه است. هریک از شخصیت‌های بازی توانایی‌های منحصربه‌فردی دارند و شما می‌توانید با هرکدام از آن‌ها بازی را پیش ببرید. همچنین می‌توانید در مراحل مختلف از آیتم‌ها و سلاح‌های گوناگونی استفاده کنید. اما قطعا آنچه که شما را بیش از هرچیز دیگری شیفته‌ی خود می‌کند، گرافیک این بازی است.

نبرد بی‌پایان در Call of Duty: Mobile

بازی Call of Duty: Mobile بدون شک یکی از جذابترین بازی های اندروید و همچنین یکی از برترین بازی‌های تاریخ است. این بازی از زمان انتشار نخستین نسخه‌اش که در سال 2003 منتشر شد تا انتشار نسخه‌ی اندروید آن در سال 2019 یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در میان گیمرها بوده است.

بازی Call of Duty در سبک تیراندازی اول شخص است و توسط شرکت Activison منتشر شده است. این بازی Modeهای فراوانی دارد که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به وارزون اشاره کرد. وارزون در سبک بتل رویال است و هر تیمی که بتواند تا آخر زنده بماند برنده‌ بازی خواهد بود. شما باید در طول بازی به دنبال سلاح و مهمات باشید و خودتان را از حملات دشمنان در امان نگه دارید.

بازی جذاب Call of Duty: Mobile نقشه‌ها، شخصیت‌ها و سلاح‌های گوناگونی دارد که با بالارفتن سطح می‌توانید آن‌ها را آزاد کنید. همچنین این بازی به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شود و هربار چالش‌ها و رویدادهای تازه‌ای به آن اضافه می‌شود که از یکنواخت‌شدن بازی جلوگیری می‌کند.

بازی جذاب دره‌ یادبود

بازی دره‌ یادبود (Monument Valley) در سبک پازل ساخته شده است و گیم‌پلی خیره‌کننده‌ای دارد. استودیو London studio Ustwo وظیفه‌ ساخت این بازی را برعهده داشته و این کار را به بهترین شکل ممکن انجام داده و یکی از متفاوت‌ترین و جذابترین بازی های اندروید را خلق کرده است. طرفداران بازی‌های فکری به هیچ وجه نباید این بازی چالش‌برانگیز را از دست بدهند. 

وظیفه‌ شما در این بازی همراهی شاهزاده‌ای به نام آیدا و ردکردن او از بناهای تاریخی پیچ در پیچی است که معماری عجیب و نامتعارفی دارند. احتمالا پس از انجام این بازی از شدت خطای دید خود شگفت‌زده خواهید شد و مطمئن باشید که نشان‌دادن راه به شاهزاده آیدا کار ساده‌ای نخواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند این بازی را به قیمت 3.99 دلار از گوگل‌پلی بخرند.

تجربه‌ مبارزه‌ای مرگبار در Mortal Kombat: The Ultimate Fighting Game

بازی Mortal Kombat یکی از بازی‌های قدیمی و بسیار محبوب سبک مبارزه به شمار می‌رود. احتمالا بسیاری از گیمرهای قدیمی‌ آن را با سگا و گیمرهای جدید آن را با کنسول‌های پلی‌استیشن و Xbox به یاد دارند. حالا شرکت برادران وارنر نسخه‌ اندروید این بازی را نیز منتشر کرده است.

در این بازی آنلاین شما در قالب یک تیم سه نفره که به انتخاب خودتان آن را تشکیل می‌دهید به مبارزه با سایر گیمرها می‌پردازید. همچنین می‌توانید از بازی‌کردن حالت داستانی این بازی و مبارزه در برج‌های معروف آن که در نهایت به مبارزه با شخصیت مخوف شوکان (Shao Kahn) ختم می‌شود، لذت ببرید.

قهرمان‌های این بازی در چهار سطح برنز، نقره‌ای، طلایی و الماسی قرار دارند. شما با پیروزی در مبارزات مختلف و کسب سکه و سایر امتیازات می‌توانید قهرمان‌های خودتان را ارتقا دهید و همچنین قهرمان‌های جدید و قدرتمند‌تری بخرید. می‌توانید ساعت‌ها خودتان را با یکی از جذابترین بازی های اندروید سرگرم کنید و از گرافیک HD و حرکات رزمی موجود در آن لذت ببرید. 

شهرسازی در Minecraft

قطعا پرفروش‌ترین بازی تاریخ مانند ماینکرافت نیازی به تعریف و تمجیدهای ما ندارد و جای شکی نیست که با یکی از جذابترین بازی های اندروید و همچنین سایر پلتفرم‌ها روبرو هستیم. این بازی توسط استودیو Mojang ساخته شده و با قیمت 7.49 دلار به فروش می‌رسد که برای این بازی جذاب رقم بالایی نیست.

 هدف کلی این بازی ساخت‌وساز و شهرسازی است و می‌توانید با ابزار و امکاناتی که در اختیار دارید شهر رویاهای خود را بسازید. این بازی دو شخصیت زن و مرد به نام‌های الکس و استیو دارد که پس از ورود به بازی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و به‌سراغ اکتشاف، جمع‌کردن منابع، توسعه‌ صنعت و حتی مبارزه بروید. این بازی Modeهای مختلفی مانند هاردکور، بقا، ماجراجویی و خلاقیت دارد. 

در Mode بقا باید با جمع‌آوری منابع از زندگی شخصیت اصلی محافظت کنید. در حالت خلاقیت شما منابع نامحدودی در اختیار دارید می‌توانید هر آنچه را که به ذهنتان می‌رسد بسازید. حالت ماجراجویی نیز همان‌طور که از نامش پیدا است به ماموریت و ماجراجویی اختصاص دارد. در آخر به حالت هاردکور می‌رسیم که شبیه حالت بقا است، با این تفاوت که در صورت مردن دیگر راه برگشتی برای شما وجود ندارد!

پرکردن اوقات فراغت با جذابترین بازی های اندروید

از زمان ظهور سیستم‌عامل اندروید مشکل پرکردن اوقات فراغت به فراموشی سپرده شده است و شما می‌توانید با گوشی اندرویدی که در دست دارید خودتان را برای ساعت‌ها سرگرم کنید. از جذابترین بازی های اندروید می‌توان به ماینکرافت، دره‌ یادبود و Mortal Kombat اشاره کرد. جذابیت این بازی‌ها به‌قدری است که می‌توانند با کنسول‌های بازی رقابت کنند.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید