0

جدیدترین لپ تاپ های وایو (Vaio)؛ بازگشت شکوهمندانه بعد از چند سال

جدیدترین لپ تاپ های وایو (Vaio)؛ بازگشت شکوهمندانه بعد از چند سال
بازدید 120


جدیدترین لپ تاپ های وایو (Vaio) بعد ازچند سال از واگذاری این برند توسط سونی، حالا با ویندوز 11 و پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل عرضه شده‌اند.

سونی که برند Vaio در دنیای لپ‌تاپ‌ها تا سال‌ها اسم و رسم خوبی برای خود فراهم کرده بود، در نهایت چند سال پیش راضی به واگذاری این برند شد. بعد از جدایی این برند از سونی، حال لپ تاپ های جدید وایو بعد از انتظارات فراوان عرضه شده‌اند. وایو در زمانی که تحت تسلط سونی بود، لپ‌تاپ‌های بسیار محبوبی تولید می‌کرد که برخی از آن‌ها حتی در بازار ایران نیز محبوبیت بسیاری داشتند. اما اجازه دهید تا وضعیت لپ تاپ های جدید Vaio را بررسی کنیم.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2022

مشخصات و قیمت جدیدترین لپ تاپ های وایو (Vaio)

این لپ‌تاپ‌ها که در فروشگاه والمارت ظاهر شده‌اند، گویا به پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل تجهیز شده‌اند و تنوع رنگی آن‌ها به نحوی است که می‌توانید آن‌ها را در 4 رنگ مختلف تهیه کنید. نکته مثبت اینکه این محصولات تنوع قیمت قابل قبولی نیز دارند و می‌توانید به تناسب بودجه خود یکی از مدل‌های مناسب را انتخاب کنید.

جدیدترین لپ تاپ های وایو

مدل جدید لپ تاپ های Vaio را می‌توانید با پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل سری U و نمایشگر 14.1 اینچی با وضوح FHD تهیه کنید. این محصولات در بهترین حالت 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه SSD دارند و مدل‌های جدید‌شان مجهز به حسگر اثرانگشت، وب‌کم FHD و درگاه‌های مختلفی از جمله  Type-A و Type-C به همراه HDMI و اترنت است.

بسته به مدلی که ممکن است برگزینید، در میان لپ تاپ های جدید وایو ممکن است با برچسب قیمتی از 699 تا 949 دلار ماجه شوید. البته در حال حاضر مشخص نیست که وایو ممکن است این لپ‌تاپ‌ها را جز آمریکا در چه کشورهایی عرضه کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی جدیدترین لپ تاپ های وایو (Vaio) چیست؟ نظرات خود را درباره بازگشت وایو به دنیای لپ‌تاپ‌ها با ما در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید