0

جدیدترین لپ تاپ های سری Inspiron توسط دل رونمایی شد

جدیدترین لپ تاپ های سری Inspiron توسط دل رونمایی شد
بازدید 56


کمپانی دل امروز جدیدترین لپ تاپ های سری Inspiron شامل نسل جدید لپ‌تاپ‌های محبوب Inspiron 14 Plus و Inspiron 16 Plus را رونمایی کرد.

کمپانی محبوب و موفق دل امروز از جدیدترین لپ تاپ های سری محبوب اینسپایرون پلاس رونمایی کرد. این لپ‌تاپ‌های جدید در هر دو اندازه 14 و 16 اینچی و با پردازنده‌های نسل 12 سری H رونمایی شده و از کارت گرافیک RTX 3060 استفاده می‌کنند.

مستر بلیط

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های 2022

جدیدترین لپ تاپ های سری Inspiron

سری محصولات Inspiron دل، از جمله محصولات این کمپانی با کاربری عمومی هستند که نسخه‌های پلاس آن‌ها برای عملیات‌های پییچده مهندسی و پردازش قدرتمند بسیار مناسب هستند. حالا دو مدل Inspiron 14 Plus و Inspiron 16 Plus نیز به این سری اضافه شده‌اند.

مدل 14 اینچی با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل یا رایزن 3000 AMD در دسترس است و یک دستگاه 2 در 1 محسوب می‌شود که برای عموم کاربری‌ها مناسب است. این لپ‌تاپ‌ نمایشگری با حاشیه بسیار کم و نسبت تصویر 16:10 دارد. صفحه نمایش نسخه 14 پلاس دارای وضوح FHD و ویژگی‌های ComfortView، سیستم مدیریت تابش نور DC Dimming و حالت کاهش نور آبی است.

نکته مهم دیگر درباره نمایشگر این دستگاه، رابط لمسی و قابلیت کار کردن با قلم اختصاصی است. امکان کار کردن با هر سه نوع ورودی به طور همزمان وجود دارد و نیازی به جفت کردن دستگاه با قلم نیز وجود ندارد.

جدیدترین لپ تاپ های سری Inspiron توسط دل رونمایی شد

مدل 14 پلاس دارای 8 یا 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی است و با ویندوز 11 نسخه Home عرضه خواهد شد. قابلیت اتصال از طریق وای فای نوع 6E و بلوتوث 5.2 نیز فراهم است و دستگاه از دو پورت USB 3.2 Gen 1، یک پورت تاندربولت 4.0، یک پورت نمایشگر HDMI 2.0 و ورودی پاور نیز برخوردار است.

در مورد نسخه 16 پلاس، شرکت سازنده امکان انتخاب کارت گرافیکی RTX 3060 و پردازنده Intel Core 12th H-Series را فراهم کرده که سازگاری کاملی با نرم‌افزار Nvidia Studio دارد.

نکته جالب توجه دیگر درباره امکان استفاده از نرم‌افزارهای مختلف با سرعت جابجایی زیاد بین آن‌ها به لطف حافظه رم از نوع DDR5 است. همچنین وضوح نمایشگر در این نسخه به 3K ارتقا یافته که نکته مثبتی برای گرافیست‌ها و طراحان محسوب می‌شود.

جدیدترین لپ تاپ های سری Inspiron توسط دل رونمایی شد

در بخش وب‌کم، دل برای کاهش نویز شرایط خاصی در نظر گرفته و رزولوشن FHD را ارائه می‌کند. استفاده از دو میکروفون با سیستم کاهش نویز برخوردار از هوش مصنوعی نیز سبب شده تا این لپ‌تاپ‌ها گزینه‌های مناسبی برای جلسات کاری و تماس‌های تصویری باشند.

بلندگوهای استریوی این لپ‌تاپ‌ها با دو فناوری صوتی Waves MaxxAudio Pro و Dolby Atmos عرضه خواهند شد و اتصالات و پورت‌های نسخه 16 پلاس کاملا مشابه با نسخه 14 پلاس است. دو لپ تاپ 14 و 16 اینسپایرون به ترتیب با قیمت‌های 1350 و 1750 دلار و در رنگ‌های سبز تیره و خاکستری عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین لپ تاپ های سری Inspiron چیست؟ نظراتتان را با ما و دیگر کاربران مجله خبری آی تی و دیجیتال در بخش نظرات در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید