0

جدیدترین تریلر جان ویک 4 منتشر شد

جدیدترین تریلر جان ویک 4 منتشر شد
بازدید 41


جدیدترین تریلر جان ویک 4 انتشار پیدا کرد. این فیلم که قسمت چهار از مجموعه پرمخاطب جان ویک با بازی “کیانو ریوز” است مخاطبان را جذب خود خواهد کرد.

جدیدترین تریلر جان ویک 4 با بازی بازیگر مشهور و صاحب‌نام سینمای جهان “کیانو ریوز” منتشر شد. این فیلم قسمت چهارم مجموعه پرمخاطب جان ویک به حساب می‌آید که البته با مدت‌زمان 169 دقیقه‌ای خود، عنوان طولانی‌ترین قسمت از این مجموعه را به خود اختصاص داده است. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم و پوستر شخصیت‌های جان ویک 4 را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های اکشن 2023 ؛ معرفی 20 فیلم برتر که نباید از دست بدهید

جدیدترین تریلر جان ویک 4 منتشر شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شده است. همان‌طور که لاینزگیت وعده داده بود، روز گذشته تریلر رسمی جدید فیلم John Wick 4 منتشر شد که در آن شاهد صحنه‌های اکشن متعدد هستیم که در مرکز آن جان ویک با بازی کیانو ریوز باید با دشمنان خود مواجه شود و آن‌ها را به روش‌های مختلف از سر راه بردارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید و نهایی فیلم John Wick: Chapter 4 را تماشا کنید.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، جان ویک در فیلم John Wick: Chapter 4 راهی برای شکست The High Table پیدا کرده است. اما پیش از اینکه ویک بتواند آزادی خود را به‌دست آورد، باید با دشمن جدید و نیروهایی که دوستان قدیمی را به دشمنان جدید تبدیل می‌کند، مواجه شود.

طبق تریلر اتفاقات فیلم جان ویک در محیط‌های صحرایی تا ژاپن و پاریس جریان خواهد داشت. در ادامه می‌توانید پوسترهای شخصیت فیلم جان ویک ۴ را مشاهده کنید:

جدیدترین تریلر جان ویک 4 منتشر شد

کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Ballerina با بازی آنا د آرماس که اسپین‌آف جان ویک بوده، در جریان است که در این فیلم شاهد بازگشت کیانو ریوز نیز خواهیم بود. همچنین سریال Continental برای پخش از شبکه پیکاک در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جدیدترین تریلر جان ویک 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید