0

جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور شایعه است؟

جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور شایعه است؟
بازدید 385


ماجرای جدایی و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی بازیگران سرشناس سینما و علت طلاق رعنا آزادی ور از مهدی پاکدل را در این مطلب بخوانید.

خبر جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور در فضای مجازی منتشر شده است .اما تا این لحظه خبر جدایی این دو بازیگر مطرح تنها در حد حدس و گمان است و به صورت علنی این موضوع اعلام نشده است.

مستر بلیط

خبری در صفحات اینستاگرامی منتشر شده مبنی بر طلاق و جدایی مهدی پاکدل از رعنا آزادی ور که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است تا به حال هیچ کدام از این بازیگران کدام واکنش نشان نداده اند.

جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور شایعه است؟

این در حالی است که مهدی پاکدل قبلاً یک بار ازدواج ناموفق داشته و در سال ۱۳۸۹ زمانی که ۳۰ سال سن داشت با بهنوش طباطبایی ازدواج کرد آنها که در فیلم سینمایی مصائب دوشیزه با یکدیگر همکار بودند این همکاری به ازدواج آنها خواهد شد اما بعد از گذشت ۶ سال آنها در سکوت خبری جدا شدند.

کاربران فضای مجازی می گویند:

رعنا آزادی ور در چند وقت اخیر در جشن حافظ به تنهایی حضور پیدا کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما یادی از مهدی پاکدل نکرد و این باعث شد شایعه اختلاف و جدایی این دو هنرمند بیشتر قوت پیدا کند

مهدی پاکدل بعد از گذشته چهار سال با رعنا آزادی و از بازیگران سرشناس کشورمان ازدواج کرد حالا گفته می شود که بعد از دوسال از دیگر جدا شده اند.

جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور شایعه است؟

بهنوش طباطبایی همسر سابق مهدی پاکدل تاکنون هیچ واکنش مستقیمی به ازدواج و طلاق مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور نشان نداده، اما ساعاتی پس از اعلام رسمی ازدواج رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل، استوری از عدالت اجتماعی در اینستاگرام خود منتشر کرد!

رعنا آزادی ور بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، 1382) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال 1384 موقیعت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی ور با بازی در فیلم پارک وی (فریدون جیرانی، 1385) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. مهدی پاکدل متولد 10 تیر 1359 در اصفهان ، بازیگر سینما و تلویزیون است. دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران می باشد که در کنار بازیگری ، خوانندگی را هم تجربه کرد و حالا در عرصه مدلینگ همی حضور موفق دارد.

بیشتر بخوانید:

.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید