0

جایزه جهانی نورپردازی به یک پسر نابغه ایرانی اعطا شد [+عکس]

جایزه جهانی نورپردازی به یک پسر نابغه ایرانی اعطا شد [+عکس]
بازدید 11


نتایج جایزه جهانی نورپردازی و طراحی LIT 2023  اعلام شد؛ در ردهٔ جدید استعدادها، پسر نابغه ایرانی به نام آرش عباس‌زاده بهترین طراح محصول نورپردازی نوظهور سال معرفی شد.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال به نقل از مهر؛ در این رقابت، شرکت‌کنندگان طرح‌هایی ارائه می‌دهند که نه‌تنها به‌روزرسانی حال را نشان می‌دهند بلکه به طور کلی به روندهای نورپردازی آینده نگاهی می‌اندازند.

بیشتر بخوانید: عنوان بهترین کدنویس جهان به یک دختر ایرانی تعلق گرفت

پسر نابغه ایرانی برنده جایزه جهانی نورپردازی شد

برندگان انتظارهای جوایز طراحی نورپردازی LIT Lighting Design Awards 2023 معرفی شده‌اند که به نمایش قدرت طراحان و مجریان محصولات نورپردازی بین‌المللی می‌پردازند.

در هفتمین دوره از جوایز طراحی نورپردازی LIT بیش از 800  مورد ارسالی از 58 کشور ارسال شد که برای اولین بار ارسال‌هایی از جمهوری دومینیکن، اروگوئه و ونزوئلا نیز وجود داشت. یک گروه برجسته 45 نفره، از جمله معماران، طراحان داخلی، اعضای هیئت علمی و نمایندگان رسانه در صنعت روشنایی، ورودی‌ها را ارزیابی کرده و انتخاب‌هایی انجام داده‌اند که نمونه‌ای از خلاقیت و نوآوری برجسته را نشان می‌دهند.

در بخش استعدادهای نوظهور، آرش عباس‌زاده که در دانشگاه ویسمار آلمان تحصیل می‌کند، برای ایجاد نصب‌های هنری نوری جذاب و تحول‌آفرین مانند “Moist Sparkle” (درخشش مرطوب)، جایزه «طراح بهترین محصول نورپردازی نوظهور سال» را از آن خود کرده است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی برنده شدن جایزه جهانی نورپردازی توسط پسر نابغه ایرانی چیست؟ به نظر شما اگر او در کشور خودمان تحصیل می‌کرد هم موفق به دریافت این جایزه می‌شد؟ لطفا دیدگاه خود را با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری ایران و جهان را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید