0

جاستین بنت: ارزش کل دارایی های کریپتو به زیر سطح 1 تریلیون دلار می‌رسد

جاستین بنت: ارزش کل دارایی های کریپتو به زیر سطح 1 تریلیون دلار می‌رسد
بازدید 258


به عقیده تحلیلگر معروف بازارهای مالی، عقب نشینی بازار کریپتوکارنسی حتمی است. این عقب نشینی، ارزش کل دارایی های کریپتو را به زیر یک تریلیون دلار می‌رساند.

مستر بلیط

جاستین بنت به 101 هزار دنبال‌کننده خود در توییتر می‌گوید که نمودار TOTAL، در آستانه شکست یک الگوی ادامه دهنده نزولی است. نمودار TOTAL،  ارزش کل دارایی‌های رمزارزها را نشان می‌دهد.

احتمال بالای ریزش ارزش کل دارایی های کریپتو

طبق نمودار زیر، شکست محدوده یک تریلیون دلاری شاخص TOTAL منجر به شکل‌گیری هدف 950 میلیارد دلاری خواهد شد. بر اساس تحلیل استراتژیست معروف، سطح یک تریلیون دلاری ناحیه حمایتی و روانی مهم برای کل بازار ارزهای دیجیتال به شمار می‌رود.

سطح یک تریلیون دلار همچنین بیشترین حجم معاملاتی را در سال 2021 به خود اختصاص داده است. در صورتی که حرکات قیمت نمودار TOTAL طبق تحلیل Benett پیش‌ رود، بیشترین ضرر را آلت‌کوین‌ها متحمل خواهند شد.

اصلاح بازار رمزارزها چه زمان به پایان می‌رسد؟

قبل از شروع روند صعودی جدید، احتمال یک اصلاح 15 درصدی دیگر در کل بازار رمزارزها وجود دارد. بیت کوین نزدیک‌ترین درصد ریزش را نسبت به تخمین 15 درصدی اعلام شده خواهد داشت. آلت‌ کوین‌ها، به خصوصی آن‌هایی که مارکت کپ پایینی دارند به احتمال زیاد بین 1.5 تا 2 برابر میزان اعلام شده خواهند ریخت.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 27885 دلار معامله می‌شود. ریزش 15 درصدی قیمت باعث ایجاد کف 23500 دلاری خواهد شد. به احتمال زیاد آلت‌ کوین‌ها نیز 22.5 تا 30 درصد دیگر به ریزش خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ارزش کل دارایی های کریپتو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید