0

جابجایی 2.7 میلیارد دوج کوین توسط نهنگ ناشناس

جابجایی 2.7 میلیارد دوج کوین توسط نهنگ ناشناس
بازدید 201


احتمال خرید توییتر توسط ایلان ماسک علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران به دوج کوین را افزایش داد. این موضوع منجر به جابجایی 2.7 میلیارد دوج کوین توسط نهنگ ناشناس شد.

نزدیک به 3 میلیارد دوج کوین با کارمزد 9 دلار توسط نهنگ ناشناس جابجا شد. به گزارش @DogeWhaleAlert، نهنگ‌ مرموز تقریباً 3 میلیارد دلار میم کوین شیبا را همراه با 4 میلیون توکن دوج کوین جابجا کرده‌ است. علاقه کاربران به دوج کوین با بازگشت ایلان ماسک به معامله خرید توییتر افزایش یافت.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2022

جابجایی 2.7 میلیارد دوج کوین

طبق گزارش ردیاب دوج کوین در هفته گذشته، یک نهنگ ناشناس 2,768,293,846 توکن را در تراکنش‌های دو میلیون توکنی منتقل کرده است. تعداد کل تراکنش‌های نهنگ ناشناس به 90 عدد می‌رسد. این نهنگ برای انتقال دوج کوین‌ها تنها 9 دلار هزینه تراکنش پرداخت کرد.

هفته گذشته، ایلان ماسک، رئیس شرکت تسلا، معامله متوقف شده خود برای خرید شرکت توییتر را از سر گرفت. مبلغ این معامله 44 میلیارد دلار برآورد شده است. این خبر موج جدیدی از علاقه‌مندی کاربران به دوج کوین را برانگیخت. ماسک در اوایل سال جاری، دوج کوین را به عنوان یک گزینه پرداخت برای Twitter Blue پیشنهاد کرده بود.

حمایت ایلان ماسک از دوج کوین

ایلان ماسک یکی از طرفداران معروف دوج کوین به شمار می‌رود که با توییت‌های خود همواره قیمت میم کوین معروف را بالا برده است. ماسک در توییتر بارها از دوج کوین با عنوان واحد پولی مردمی یاد کرده است.

جابجایی 2.7 میلیارد دوج کوین توسط نهنگ ناشناس

از ژانویه سال جاری تا کنون، تسلا امکان پرداخت به وسیله دوج کوین را در فروشگاه‌های آنلاین خود پذیرفته است. شرکت زیرمجموعه SpaceX نیز دوج کوین را در بهار سال جاری به طور رسمی پذیرفت.

صرافی رابین هود، محبوب‌ترین پلتفرم معاملاتی سرمایه‌گذاران دوج کوین است. در زمان نگارش این مقاله، 40,508,384,607 دوج کوین در کیف پول‌های پلتفرم رابین هود سرمایه‌گذاری شده است. این میزان دوج کوین معادل 2,518,365,763 بوده و 29.70 درصد از عرضه کل DOGE را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره جابجایی 2.7 میلیارد دوج کوین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید