0

ثبت رکورد 4 میلیون سفر روزانه در اسنپ ؛ پیشرفت بزرگ اسنپ در آستانه ورود به بورس!

ثبت رکورد 4 میلیون سفر روزانه در اسنپ ؛ پیشرفت بزرگ اسنپ در آستانه ورود به بورس!
بازدید 85

[ad_1]

مدیرعامل ایرانسل خبر از ثبت رکورد 4 میلیون سفر روزانه در اسنپ داده است. این رکورد اعجاب‌انگیز هفته گذشته برای سرویس تاکسی گروه اسنپ به‌دست آمد.

دکتر «بیژن عباسی‌آرند»، مدیرعامل ایرانسل، که شرکت تحت مدیریت او یکی از سهامداران اصلی اسنپ محسوب می‌شود؛ خبر از ثبت رکورد 4 میلیون سفر روزانه در اسنپ داده است.

ایرانسل با سرمایه‌گذاری خود در اسنپ از سال 1395 تبدیل به یکی از سهامداران اصلی آن شد. این سرمایه‌گذاری عصر نوینی از تحول و توسعه در این کسب‌وکار دیجیتال را آغاز کرد. اسنپ حالا در 278 شهر در سراسر ایران فعالیت دارد و طبق اعلام مدیرعامل اسنپ در گفت‌وگویی با رسانه‌ها، حدود 90 درصد از سهم بازار تاکسی‌های اینترنتی کشور در تصاحب شرکت تحت مدیریت او است.

بیشتر بخوانید: واکنش مدیرعامل تپسی به ادعای اسنپ ؛ بیایید شفاف و براساس اطلاعات قابل اتکا صحبت کنیم!

ثبت رکورد 4 میلیون سفر روزانه در اسنپ

مدیرعامل ایرانسل طی گفتگویی پیرامون رکورد هیجان‌انگیز اسنپ بیان داشت: «سرویس تاکسی گروه اسنپ هفته گذشته موفق به ثبت رکورد 4 میلیون و 8 هزار و 609 سفر در یک روز شد. در بهمن‌ماه امسال نیز 105 میلیون و 573 هزار و 738 سفر به‌وسیله این تاکسی اینترنتی انجام شده است.»

ثبت رکورد 4 میلیون سفر روزانه در اسنپ

وی همچنین با اشاره به گذشت هشت سال از زمان تأسیس اسنپ، اعلام کرد:

«اکنون این کسب‌وکار به بلوغ کافی برای ورود به بورس رسیده است. ورود اسنپ به بورس می‌تواند نقش مهمی در افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و ترغیب آن‌ها به سرمایه‌گذاری ایفا کند.»

عباسی‌آرند ضمن تأکید بر گفته خود مبنی بر اینکه «ایرانسل به اسنپ تکلیف کرده است که بخشی از سهام خود را در بورس تهران عرضه کند» امیدواری خود را جهت رفع برخی از پیچیدگی‌های موجود، برای فراهم‌سازی امکان ورود اسنپ به بورس را ابراز داشت.

وی ضمن اشاره به مالکیت شرکت‌های MTN و ایرانسل در 60 درصد از سهام گروه اسنپ اعلام داشت: «مجموعه اسنپ در بخش تاکسی خدمات مناسبی ارائه می‌دهد. سایر بخش‌های گروه اسنپ، مانند اسنپ‌فود، سرویس سوپرمارکت، اسنپ‌تریپ، اسنپ‌باکس، اسنپ‌‌پی و اسنپ دکتر نیز توانسته‌اند طی سال‌های اخیر، رشد قابل‌توجهی داشته باشند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ثبت رکورد 4 میلیون سفر روزانه در اسنپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید