0

تیک آبی جیمیل توسط گوگل معرفی شد!

تیک آبی جیمیل توسط گوگل معرفی شد!
بازدید 37


تیک آبی جیمیل نیز معرفی و به جمع پلتفرم‌های دارای این تیک اضافه شد. ظاهراً برنامه‌های امنیتی گوگل فقط شامل احراز هویت نمی‌شود.

تیک آبی جیمیل توسط گوگل معرفی شد. تیک آبی که به عنصری جدایی‌ناپذیر در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است، حالا رنگ‌وبویی جدید به خود گرفته و آنطور که غول جست‌وجوی جهان اعلام کرده، این تیک آبی سرویس جیمیل به منظور تأیید اعتبار ارسال‌کننده‌های ایمیل توسعه داده شده و به نوعی یک ویژگی امنیتی محسوب می‌شود. گوگل پیش‌از این نیز پسوردهای قدیمی اکانت‌های خود را بازنشسته و سیستم احراز هویت Passkeys را جایگزین آنها کرد.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: هشدار فوری گوگل به تمام کاربران جیمیل ؛ مراقب این ترفند کلاهبرداری باشید

تیک آبی جیمیل توسط گوگل معرفی و بکار گرفته شد

جیمیل برای اطمینان دادن به کاربران از اینکه ایمیل‌های دریافتی آن‌ها واقعاً از طرف منابع رسمی ارسال شده‌اند، تیک آبی را به سرویس خود اضافه کرد. این اولین‌بار نیست که غول جستجوی اینترنت قابلیتی را برای جلوگیری از انتشار ایمیل‌های جعلی معرفی می‌کند زیرا در سال ۲۰۲۱ پشتیبانی از لوگوی برندهای تأیید‌شده را ارائه داد.

اکنون اگر ایمیلی از حساب‌های تأییدشده دریافت کنید، لوگو شرکت مذکور به‌جای حرف اول نام حساب آن در بخش آواتار نمایش داده خواهد شد. بدین‌ترتیب اگر بخواهیم ایمیلی از لینکدین دریافت کنیم، لوگوی این پلتفرم به‌جای حرف L نمایش داده می‌شود.

تیک آبی جیمیل توسط گوگل معرفی و بکار گرفته شد

همان‌طور که WccfTech اشاره می‌کند، گوگل با اضافه کردن تیک آبی به حساب‌های تأیید شده، به کاربران کمک می‌کند از واقعی بودن ایمیل‌های دریافتی اطمینان حاصل کنند.

گوگل نشان حسا‌ب‌های تأییدشده‌ جیمیل را با نماد تیک سفید در پس‌زمینه‌ آبی رنگ طراحی کرده است. هنگامی‌که ایمیلی از حساب‌های تأییدشده دریافت کنید، این نماد در کنار نام فرستنده نمایش داده خواهد شد.

تیک آبی اکنون در دسترس همه‌ کاربران جیمیل و Workspace ارائه می‌شود. این یعنی مشتریان Workspace، مشتریان قدیمی G Suite Basic و Business و همچنین کاربرانی که حساب شخصی گوگل دارند، به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ معرفی تیک آبی جیمیل توسط گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید