0

تیم کوک مهمان ویژه پورشه

تیم کوک مهمان ویژه پورشه
بازدید 15

[ad_1]

تیم کوک، مدیر اپل در رویداد رونمایی از سریع‌ترین خودروی برقی پورشه حضور یافت و از محصولات اپل به ویژه ویژن پرو در تاسیسات صنعتی این خودروساز آلمانی گفت.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال، پورشه در جریان یک رویداد زنده، از سریع‌ترین خودروی برقی و قدرتمندترین خودروی قانونی جاده‌ای خود تاکنون،یعنی از تایکان توربو GT با بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و شتاب صفر تا صد ۲.۱ ثانیه‌ای رونمایی کرد.

اما این مراسم  پذیرای مهمان غیرمنتظره‌ای بود و این فرد کسی نبود جز تیم کوک که در مورد ویژن پرو و محصولات اپل مورد استفاده در تاسیسات پورشه صحبت کند.

از آنجایی که پورشه در ماه‌های اخیر خط تولید خودروهای برقی خود را گسترش داده است، با معرفی یک Macan تمام برقی در ژانویه آن را به اولین مدل شناخته‌شده‌ای تبدیل کرد که تغییرات مورد نظر الکتریکی را به خود دیده است.

کوین گیک، معاون خط تولید تایکان، اظهار داشت: “ما در حال ادامه این داستان موفقیت با تایکان هستیم.”

تایکان توربو GT دارای یک پیشرانه منحصر به فرد مدرن شده دو موتوره با سطح قدرت نهایی ۱۰۹۲ اسب بخار، گشتاور ۹۸۸ پوند فوت و حداکثر سرعت ۱۹۰ مایل در ساعت { ۳۰۵ کیلومتر در ساعت} است.

ویژگی‌های اضافه شده همچنین شامل پکیج بیرونی آیرودینامیک و بهبود شاسی است که ظاهر و احساس یک خودروی مسابقه‌ای معتبر را با ترمزهای سرامیکی بزرگ، بال عقب آیرودینامیک، سیستم تعلیق بادی منحصربفرد، و عناصر و نکات برجسته بدنه فیبر کربنی، به آن می‌دهد.

جدا از خودروی جدید، پورشه اطمینان داد مجموعه‌ای از محصولات اپل از مک‌بوک گرفته تا آیفون، ساعت و ویژن پرو، با یک برنامه سفارشی پورشه که نمای سه‌بعدی مسیر مسابقه را با دریافت تصاویر از دوربین خودرو، ارائه داده است.

کوین گیک گفت: این عالی بود که بهترین‌های مهندسی آلمان و نوآوری‌های محصول الهام‌بخش اپل را در کنار هم قرار دهیم.ویژن پرو به تجسم مجدد تجربیات ما کمک می‌کند.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید