0

تیزر فصل دوم اسکویید گیم منتشر شد؛ خالق سریال از تولید Squid Game Season 2 خبر داد

تیزر فصل دوم اسکویید گیم منتشر شد؛ خالق سریال از تولید Squid Game Season 2 خبر داد
بازدید 67


هوانگ دانگ هیوک، خالق سریال اسکویید گیم با انتشار پوستر و بیانیه‌ای جدید، رسما اعلام کرد که Squid Game Season 2 ساخته خواهد شد. تیزر فصل دوم اسکویید گیم نیز منتشر شده که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

پس از موفقیت بی‌نظیر فصل اول سریال Squid Game که سال گذشته به نمایش درآمد، کمی تعجب آور است که نتفلیکس این مدت طولانی منتظر ماند تا برای فصل دوم چراغ سبز نشان دهد. اکنون، هوانگ دونگ هیوک، خالق سریال، کارگردان و تهیه کننده اجرایی، نامه‌ای را به اشتراک گذاشته است که در آن، جزئیاتی از فصل دوم Squid Game  را فاش کرده است. علاوه‌براین، پوستر و تیزر فصل دوم اسکویید گیم نیز منتشر شده است.

مستر بلیط

فصل دوم اسکویید گیم ساخته می‌شود

دانگ هیوک در نامه خود از طرفداران تشکر و قدردانی کرده است. او همچنین به افرادی که در فصل 2 اسکویید گیم حضور دارند نیز اشاره کرد:

«یک دور کاملا جدید در راه است. 12 سال طول کشید تا فصل اول اسکویید گیم ساخته شود. اما 12 روز طول کشید تا «بازی ماهی مرکب» به محبوب ترین سریال نتفلیکس تبدیل شود …. ممنون که سریال را تماشا کردید و دوست داشتید و حالا، گی هون برمی‌گردد، فرانت من برمی‌گردد. فصل 2 در راه است. مرد کت و شلواری با دداکجی ممکن است برگردد. شما همچنین با دوست پسر یانگ هی، چئول سو آشنا خواهید شد… یک بار دیگر برای یک دور جدید به ما بپیوندید.»

تیزر فصل دوم اسکویید گیم منتشر شد؛ خالق سریال رسما از تولید Squid Game Season 2 خبر داد

 

 

این اولین باری نیست که دانگ هیوک از بازگشت شخصیت‌هایی مانند گی هون (لی جونگ جائه) و فرانت من (لی بیونگ هون) خبر می‌دهد؛ اما این اولین بار است که به بازگشت غریبه‌ کت و شلواری اشاره می‌کند که دداکجی بازی می‌کرد؛ بازی که در آن، بازیکن کاشی‌های تاشو قرمز و آبی را روی زمین پرتاب می‌کند. بازگشت این شخصیت برای طرفداران بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود و شاید بتوانند پاسخی برای شخصیت مرموز آن پیدا کنند.

چئول سو، «دوست پسر» یانگ هی که یک عروسک غول پیکر است و در بازی «چراغ قرمز، چراغ سبز» به عنوان دوربین عمل می‌کرد، احتمالا به بازگشت این بازی یا نوعی دیگر از آن اشاره داد.

همزمان با انتشار نامه کارگردان، نتفلیکس در توییتر خود تیزر فصل دوم اسکویید گیم را منتشر کرد:

نتفلیکس فصل اول اسکویید گیم را در سپتامبر 2021 منتشر کرد کخ به سرعت، به پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران تبدیل شد. این سریال در سطح جهانی، در 28 روز اول خود در سرویس استریم 1.54 میلیارد ساعت بازدید داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تیزر فصل دوم اسکویید گیم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید