0

تکذیب تصویب طرح صیانت توسط یک نماینده مجلس ؛ این‌ها شایعاتی برای بازی با روان مردم است!

تکذیب تصویب طرح صیانت توسط یک نماینده مجلس ؛ این‌ها شایعاتی برای بازی با روان مردم است!
بازدید 164


بعد از انتشار اخباری به نقل از نمایندگان مجلس که از تصویب طرح صیانت گفته بودند، حال یک نماینده مجلس با تکذیب تصویب طرح صیانت وجود چنین طرحی را رد کرده است.

یک نماینده مجلس در صحبت‌های جدید خود ضمن تکذیب تصویب طرح صیانت بیان کرد که طرحی به‌نام طرح صیانت دیگر در کمیسیون ویژه مجلس وجود ندارد و این‌ها همه شایعاتی‌ است که با ذهن و روان مردم بازی می‌کند. وی همچنین عنوان کرد که عده‌ای از نمایندگان با پرداختن به این موضوع امنیت روان مردم را هدف قرار داده و در این‌باره حساسیت‌هایی ایجاد می‌کنند.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: تصویب طرح صیانت پشت درهای بسته ؛ صیانت چه زمانی رسما اجرا می‌شود؟

تکذیب تصویب طرح صیانت توسط یک نماینده مجلس

یک نماینده مجلس اعتقاد دارد اعلام تصویب طرح صیانت توسط برخی افراد، بازی با امنیت روانی جامعه است. رشیدی همچنین مدعی است کمیسیون ویژه‌ای با عنوان طرح صیانت دیگر در مجلس وجود ندارد.

روز گذشته دو نماینده مجلس و عضو کمیسیون ویژه طرح صیانت خبر از تصویب این طرح خبر دادند و گفتند قرار است به شورای نگهبان ارسال شود، اما جلال رشیدی کوچی در گفتگو با ایسنا عنوان کرد چنین کمیسیونی دیگر وجود ندارد: «تا جایی که بنده و سایر همکارانم در جریان هستیم اساسا طرح یا کمیسیون ویژه‌ای تحت عنوان صیانت در مجلس وجود ندارد.»

او اخبار مبنی بر تصویب شدن طرح صیانت را موضوعی برای به هم زدن امنیت روانی جامعه عنوان کرد و گفت:

برخی از نمایندگان دوستان دارند با پرداختن به حواشی با امنیت روانی جامعه بازی کنند و ایجاد حساسیت کنند و بنده فکر می‌کنم باید این موضوع مورد بررسی قرار گیرد که چرا یک سری افراد در تلاش هستند این اقدام را انجام دهند.

تکذیب تصویب طرح صیانت توسط یک نماینده مجلس

رشیدی تأکید کرد: «با توجه به اینکه عضو این کمیسیون بوده، اطلاعی از تشکیل جلسات آن و تصویب این طرح ندارد؛ اگرچه بحث عضویت او در کمیسیون ویژه نیز با حواشی روبه رو بوده است.»

رشیدی سال گذشته در اکثر جلسات کمیسیون ویژه طرح صیانت که به صورت زنده پخش می‌شد، حضور داشت، اما پس از ماجرای تصویب طرح صیانت در اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد که رشیدی عضو کمیسیون مشترک نیست و تنها به صورت مهمان در این جلسات شرکت داشته است. حال آنکه در برخی از جلسات وی حتی در رأی‌گیری‌های کمیسیون مشارکت داشت.

گفتنی است این برای اولین بار نیست که خبر تصویب طرح صیانت از سوی اعضای این کمیسیون مطرح می‌شود. سال گذشته نیز این کمیسیون در بحبوحه بررسی بودجه، تشکیل جلسه داد و کلیات این طرح را تصویب کرد. اقدامی که از نظر معاونت حقوقی مجلس، خلاف آیین‌نامه بود. همین موضوع نیز موجب شد تا نمایندگان مجلس در یک رأی گیری غیرعلنی، این طرح را از ذیل اصل هشتاد و پنج قانون اساسی خارج کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تکذیب تصویب طرح صیانت توسط یک نماینده مجلس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید