0

تکذیب ادعای کوشا خودرو توسط کیا موتورز ؛ در ایران نمایندگی نداریم!

تکذیب ادعای کوشا خودرو توسط کیا موتورز ؛ در ایران نمایندگی نداریم!
بازدید 62


تکذیب ادعای کوشا خودرو توسط کیا موتورز در شرایطی رخ می‌دهد که این شرکت تبلیغات فراوانی در این خصوص انجام داده بود و برنامه وارداتی گسترده‌ای داشت.

کمپانی کره‌ای کیا موتورز به طور رسمی اعلام کرده که کوشا خودرو نماینده این خودروساز بزرگ در ایران نیست، اما آیا با این ابلاغیه رسمی کیا، واردات خودروهای کیا به ایران تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد؟

بیشتر بخوانید: بررسی مشخصات فنی کیا سونت 2023 [+امکانات رفاهی و قیمت]

تکذیب ادعای کوشا خودرو توسط کیا موتورز

شرکت کوشا خودرو همزمان با اعلام آیین‌نامه واردات خودرو و مشخص شدن فهرست شرکت‌های مجاز به واردات خودرو، تصمیم به واردات محصولات برند کره‌ای کیا گرفت و در این خصوص تبلیغات گسترده‌ای هم ترتیب داد. بنرهای تبلیغاتی محصولات مختلف کیا در سطح شهر تهران و نام و مشخصات آن‌ها در وب‌سایت‌های مختلف از مدت‌ها پیش به چشم می‌خوردند.

کوشا خودرو در همین زمان خود را نماینده رسمی کیا در ایران معرفی کرد و یک ماه قبل نیز نخستین محموله خودروهای کیا را به ایران آورد تا در بورس کالا عرضه کند.

تکذیب ادعای کوشا خودرو توسط کیا موتورز ؛ در ایران نمایندگی نداریم!

اما حالا و در شرایطی که نخستین محموله وارداتی کیا توسط کوشا خودرو به ایران وارد شده، شرکت کره‌ای با انتشار یک بیانیه رسمی اعلام کرده که کوشا خودرو به هیچ وجه نماینده این خودروساز نیست و برای فعالیت در حوزه محصولات کیا مجوزی دریافت نکرده است. این موضوع، فازغ از جنجال‌هایی که به دنبال داشته و طبیعتا باید با توضیح شرکت کوشا خودرو همراه شود، شائبه احتمال لغو واردات محصولات کیا را مطرح کرده است.

در واقع و با توجه به اینکه خدمات پس از فروش و انتقال تکنولوژی جزو شروط اصلی واردات خودرو محسوب می‌شوند و همچنین از آنجایی که کیا به صورت رسمی کوشا خودرو را نماینده خود ندانسته، آیا واردات محصولات کیا به ایران متوقف خواهد شد؟

در همین خصوص، مسئولان کوشا خودرو در واکنش به نامه شرکت کیا اعلام کرده‌اند که هیچ شرکت مادری به دلیل شرایط تحریمی فعلی کشور حاضر به حضور و فعالیت در ایران نیست. از این رو به شکل رسمی هیچ نمایندگی به صورت مستقیم از سوی شرکت مادر در ایران فعالیت ندارد و نامه ارسالی کیا نیز در همین زمینه صادر شده است. در ادامه، مسئولان کوشا خودرو تاکید کردند واردات خودروهای برند کیا کماکان ادامه خواهد داشت و متوقف نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره تکذیب ادعای کوشا خودرو توسط کیا موتورز چیست؟ آیا این شرکت نمایندگی کیا در ایران است؟ نظرات خود را دراین باره در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید