0

توییتر مخفیانه توییت ایلان ماسک و چند کاربر ویژه را بیشتر نمایش می‌دهد

توییتر مخفیانه توییت ایلان ماسک و چند کاربر ویژه را بیشتر نمایش می‌دهد
بازدید 61


ظاهراً توییتر اخیراً به صورت مخفیانه اقدام به نمایش بیشتر توییت ایلان ماسک و چند کاربر ویژه دیگر کرده تا این مطالب بیشتر به اطلاع کاربران توییتر برسد.

اگر کاربران بسیاری خبر از نمایش بیشتر توییت برخی از کاربران نسبت به بقیه داده‌اند، چنین اتفاقی احتمال وجود یک لیست ویژه مخفیانه برای افزایش نمایش توییت‌ها را تقویت می‌کند. ازجمله افرادی موجود در این فهرست باید به «ایلان ماسک»، «مستر بیست» و «جو بایدن» اشاره داشت.

با اینکه ایلان ماسک پیش‌تر اعلام کرده بود که توییتر باید با تمامی کاربران به‌طور عادلانه و برابر رفتار کند اما حالا شاهد تصمیماتی در این شبکه اجتماعی هستیم که کاملاً خلاف وعده عرضه متن باز الگوریتم این شبکه اجتماعی را نشان می‌دهد. به‌نظر درحال‌حاضر اتفاقات عجیبی در پشت صحنه این پلتفرم رخ داده است.

هم‌اکنون به‌گزارش وب‌سایت پلتفرمر، توییتر به‌طور ویژه‌ای امکانی برای لیستی از اکانت‌ها فراهم کرده تا توییت‌های آن‌ها مثل توییت ایلان ماسک به میزان بیشتری مشاهده شود. ظاهراً ایجاد این فهرست در ابتدا به‌منظور تحت نظر قرار دادن سطح تعامل اکانت‌های پرطرفدار این شبکه اجتماعی بوده است. بااین‌حال اکنون 35 اکانت علاوه بر اکانت خود ماسک از طریق این لیست، توییت‌های خود را به افراد بیشتری نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: شرکت در نظرسنجی توییتر و ورود به بخش For You منحصر به کاربران پولی شد!

نمایش بیشتر توییت ایلان ماسک و برخی اکانت‌های ویژه

وب‌سایت پلتفرمر هنوز لیست کامل این اکانت‌ها را منتشر نکرده است، با این حال برخی شایعات خبر از وجود اکانت‌های مشهوری همچون «لبران جیمز» بسکتبالیست، «الکساندریا اوکاسیو کورتز»، نماینده مجلس آمریکا، «بن شپیرو»، تحلیلگر سیاسی، «مارک اندرسن»، سرمایه‌گذار و حتی اکانت طرفداری تسلا با هندل teslaownerssv@ در این فهرست می‌دهند.

توییت ایلان ماسک

به‌نظر دستکاری در عملکرد الگوریتم توییتر هنگامی شروع شد که میزان تعامل حساب‌های پرطرفدار با کاهش روبرو شده بود. لذا مهندسان توییتر تغییراتی را در کد منبع این پلتفرم فراهم کردند تا از نمایش گسترده توییت این حساب‌های کاربری همواره به افراد اطمینان حاصل کنند.

به باور مهندسان توییتر، مدیرعامل این شرکت به انتقادات کاربران مشهور بیشتر از کاربران عادی توجه می‌کند و از کارمندان نیز همین درخواست برای ارائه توجه بیشتر به افراد مشهور را دارد. علاوه‌براین، احتمالاً حتی کاربران تأییدشده (دارای اشتراک توییتر بلو) نیز نسبت به کاربران عادی در اولویت بالاتری قرار دارند؛ زیرا طبق تصمیمات جدید این شبکه اجتماعی به‌زودی تنها توییت آن‌ها در بخش For You به کاربران پیشنهاد داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص نمایش بیشتر توییت ایلان ماسک و چند کاربر ویژه به‌طور مخفیانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید