0

توکن Inery به‌زودی در صرافی Houbi عرضه می‌شود

توکن Inery به‌زودی در صرافی Houbi عرضه می‌شود
بازدید 150


توکن Inery به زودی در صرافی هیوبی لیست خواهد شد. صرافی Houbi یکی از حامیان اصلی پروژه‌های نوآورانه فضای وب 3.0 و متاورس به شمار می‌رود.

اینری (Inery) یک بلاک چین لایه اول و سیستم داده غیرمتمرکز است. این بلاک چین اقدام به ارائه سیستم مدیریت دیتابیس ایمن و غیرمتمرکز می‌کند. اینری با استفاده از فناوری بلاک چین، یک زیرساخت غیرمتمرکز و توزیع شده برای مدیریت پایگاه داده‌ها معرفی کرده است.

آرون گروپس

بیشتر بخوانید:

فهرست شدن توکن Inery در هیوبی

اینری اعلام کرد که توکن خود را به طور رسمی در تاریخ 28 سپتامبر 2022 در صرافی Houbi فهرست می‌کند. صرافی‌ Houbi یکی از صرافی‌های پیشرو در جهان است. این صرافی دارای بیش از 1000 جفت معاملاتی بوده و از 600 ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند.

توکن Inery به‌زودی در صرافی Houbi عرضه می‌شود
عرضه توکن Inery در صرافی Houbi

شرکت اینری رویکردی متفاوت برای تمرکز زدایی و مدیریت داده‌های شرکت‌های Web 2.0 و Web 3.0 اتخاذ می‌کند. فعالیت‌های Inery منجر به تسهیل حرکت به سمت دنیای متمرکز شده است. اکوسیستم Inery مدیریت اطلاعات غیرمتمرکز را با ادغام عملکردهای بلاک چین فراهم می‌کند. این اکوسیستم با استفاده از توکن بومی شبکه INR ایمن شده است.

دکتر نوین سینگ (Naveen Singh)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل اینری گفت:” ما خوشحالیم که صرافی Houbi را در کنار خود داریم. فهرست شدن توکن Inery در هیوبی قدمی بزرگ در مسیر توسعه شرکت است. اینری با حمایت‌های هیوبی به هدف خود یعنی تغییر مدیریت داده‌ها خواهد رسید.

تاریخ عرضه توکن Inery

جفت ارز INR/USDT در تاریخ 28 سپتامبر 2022 برای معامله در دسترس خواهد بود. رویکرد این پروژه بازگرداندن قدرت به کاربران از طریق پیشروی به سوی انقلاب اینترنتی است. هیوبی یک شرکت پیشرو در صنعت اقتصاد دیجیتال به شمار می‌رود. هدف این صرافی بزرگ توسعه فناوری‌های اصلی بلاک چین و ادغام این فناوری‌ها با سایر صنایع است.

Houbi از پروژه‌های نوآورانه پشتیبانی می‌کند. پروژه‌های نوآورانه و جدید به کاربران حاضر در بخش رمزنگاری و بلاک چین قدرت خواهد بخشید. به همین دلیل اولین قدم توکن Inery عرضه در هیوبی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه توکن Inery در صرافی Houbi چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید