0

توکن‌های NFT بلا حدید رونمایی شد

توکن‌های NFT بلا حدید رونمایی شد
بازدید 88


بلا حدید، سوپرمدل آمریکایی، برای اولین بار وارد حوزه NFT شد. اولین مجموعه توکن‌های NFT بلا حدید با نام CY-B3LLA شامل 10 کلکسیون 1111 عددی NFT است.

مستر بلیط

روز چهارشنبه، Bella Hadid به طور رسمی از کلکسیون NFT شخصی خود رونمایی کرد. این پروژه شامل ده مجموعه متنوع در ده منطقه مختلف دنیا خواهد بود. اولین مجموعه توکن‌های NFT بلا حدید در ژاپن رونمایی خواهد شد. NFTهای بلا حدید اسکن‌های سه بعدی از بدن او هستند.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

جزئیات انتشار توکن‌های NFT بلا حدید

بلا حدید در حال حاضر 53 میلیون دنبال‌کننده اینستاگرامی دارد. او با انتشار کلکسیون NFT به طرفدارانش این فرصت را می‌دهد تا ارتباط بیشتری با اسطوره خود برقرار کنند. هدف بلا حدید از انتشار کلکسیون NFT تنها کسب سود و فعالیت در حوزه متاورس نیست. او قصد دارد به وسیله NFTهای خود یک “جامعه جهانی طرفداری” به وجود آورد.

هر کدام از 11111 اثر NFT بلا حدید مربوط به یک شهر جهان می‌شوند. 1111 عدد از این NFTها با استفاده از تکنیک‌های نوآورانه نظیر اسکن بدن سه‌بعدی از نظر بصری شبیه به آثار هنری هستند. بلا با همکاری چندین هنرمند خلاق موفق به ساخت NFT سه بعدی از بدن خود شده است. اولین توکن غیرمثلی منتشر شده توسط این سوپر مدل آمریکایی، به طرز شگفت‌ انگیزی واقع‌گرایانه است.

توکن‌های NFT بلا حدید رونمایی شد

اولین اثر NFT بلا حدید به شهر توکیو ژاپن تعلق دارد. در این اثر، بلا حدید در نقش یک سایبورگ (شخصیت کمیک) ظاهر شده است. بلا در ساخت NFT توکیو از جلوه‌های بصری فرهنگ پاپ توکیو الهام گرفته است.

همانطور که اشاره کردیم، هدف اصلی بلا حدید از ارائه توکن‌های NFT، ایجاد یک جامعه طرفداری جهانی به شمار می‌رود. بلا حدید قصد دارد دنیایی صلح‌آمیزتر و مهربان‌تر از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم بسازد. او در این زمینه پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد:

بارها به ما یادآوری شده که جهانی که در آن زندگی می‌کنیم ناقص است. این فرصتی عالی برای ساخت جامعه متاورسی مملو از عشق، صلح، مهربانی و ارتباطات معنی دار به شمار می‌رود.

مالکیت توکن‌های NFT بلا حدید به منزله استفاده از شی دیجیتالی به عنوان پاسپورت یک دنیای تخیلی است. بلا حدید در این راستا گفت: «من این مجموعه را صرفاً برای ساخت NFT منتشر نکرده‌ام؛ این NFTها یک دعوت‌نامه برای کشور جهانی جدید به شمار می‌روند. هر NFT دارای اسکن‌های سه‌بعدی متفاوت و منحصر به فرد از من است».

امکان ملاقات حضوری با صاحبان NFT بلا حدید

بدون شک بیشترین چیزی که طرفداران بلا حدید را خوشحال می‌کند، امکان ملاقات حضوری یا آنلاین با این سوپراستار معروف آمریکایی خواهد بود. بلا حدید در این زمینه از طرفدارانش در توکیو نظرخواهی کرده است.

او در گذشته اعلام کرده بود که پروژه NFT بلا حدید به کلکسیونرها امکان بازدید از مکان‌ها و رویدادهای واقعی در سراسر جهان را خواهد داد. بلا در سال 2016 به عنوان مدل سال انتخاب شد و در چهار سال اخیر نیز 27 بار روی مجله voque ظاهر شده است. سایت متاورسی Rebase بلا را در ساخت مجموعه NFT همراهی خواهد کرد.

میزان علاقه‌مندی به NFTهایی نظیر آثار موسیقی، تصاویر بازیگران و طرح‌های گرافیکی در سال‌های اخیر چندین برابر شده است. دارایی‌های NFT کدهای متمایز و یکتایی دارند که اثبات مالکیت و انتقال آن‌ها را بسیار ساده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رونمایی توکن‌های NFT بلا حدید چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: lifestyleasia

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید