0

تولید ۱۰ خودروی تمام برقی توسط تویوتا تا ۲۰۲۶

تولید ۱۰ خودروی تمام برقی توسط تویوتا تا ۲۰۲۶
بازدید 83

[ad_1]

به گفته مدیر ارشد فناوری تویوتا، این خودروساز قصد تولید ۱۰ مدل خودروی تمام برقی را تا ۲۰۲۶ دارد. این خودروساز تولید سالانه  ۱.۵ میلیون دستگاه را هدف خود قرار داده است.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از msn، هیروکی ناکاجیما تاکید کرد این برند در حال جدی گرفتن خودروهایی از نوع تمام برقی یا BEVs است و به همین خاطر تولید یک و نیم میلیون خودرو را تا ۲۰۲۶ هدف گذاری کرده است.

وی در نشست مطبوعاتی در توکیو ضمن نمایش تصویری از خودروی کاملا جدید لکسوس، اگرچه جزییاتی درباره آن نگفت اما حدس زده می‌شود که جزو ۱۰ خودروی تعریف شده تویوتا باشد که نشان برند لکسوس را روی ستون خود دارد.

پس از تغییرات مدیریتی در راس هرم تویوتا و جانشینی کوجی ساتو به جای آکیو تویوتا، رئیس و مدیر جدید اعلام کرد در حال تسریع روند رفتن به سوی خودروهای تمام برقی BEVs‌ است.

حالا ناکاجیما تحت مدیریت ساتو اعلام کرد قصد دارند تا ۲۰۲۶ بیش از ۱۰ خودروی تمام برقی راهی بازار کنند.

ناکاجیما همچنین گفت تویوتا تولید سالانه ۱.۵ میلیون خودروی باتری‌دار را تا سال ۲۰۲۶ هدف قرار داده و افزود که این شرکت واحد جدید و تخصصی را برای تمرکز بر خودروهای باطری الکتریکی راه‌اندازی خواهد کرد.

واحد جدید تحت یک رهبر واحد با اختیارات کامل، با تیم همه کاره برای انجام هر کارکردی از توسعه، تولید و عملیات تجاری، انجام وظیفه خواهد کرد.

اگرچه مدیر اجرایی درباره نوع توسعه خودروی برقی چیزی نگفته، اما واضح است که تویوتا در حال کار بر روی یک پلت فرم اختصاصی برای ساخت خودروهای تمام برقی BEV است.

وی تاکید کرد نسل بعدی BEVهای تویوتا با نمونه‌های امروزی “کاملاً متفاوت” خواهند بود و آنها را به عنوان “BEVهای اختصاصی ساخته شده توسط خودروساز توصیف کرد.

این نسل جدید از BEVها با استفاده از باتری‌هایی با کارایی بسیار بیشتر، برد رانندگی را دو برابر می‌کنند و در عین حال طرح‌ها و عملکرد رانندگی را ارائه می‌دهند.

 

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید