0

تولید نوعی شیشه منعطف خاص برای گوشی‌های تاشو

تولید نوعی شیشه منعطف خاص برای گوشی‌های تاشو
بازدید 19

[ad_1]

شرکت کورنینگ اعلام کرد که قصد دارد نوعی شیشه منعطف خاص برای گوشی‌های تاشو به تولید انبوه برساند. این شیشه در گوشی‌های تاشدنی به‌کار گرفته می‌شود.

کورنینگ، تولیدکننده‌ی شیشه‌های گوریلا گلس برای گوشی و شماری از دستگاه‌های الکترونیکی دیگر، اولین زنجیره‌ی تأمین شیشه‌های خم‌شدنی نسل جدید و فوق باریک را در کره‌ی جنوبی احداث کرده است. رئیس هیئت‌مدیره‌ی کورنینگ می‌گوید که این شرکت در پنج سال آینده ۱٫۵ میلیارد دلار در کره‌ی جنوبی سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: آنر وی پرس (Honor V Purse) معرفی شد؛ ترکیب خلاقانه گوشی‌های تاشو و کیف زنانه! [+ویدیو]

تولید نوعی شیشه منعطف خاص برای گوشی‌های تاشو

بر اساس گزارش خبرگزاری کوریا اکونومیک دیلی، کورنینگ ابراز امیدواری کرده است که این شرکت در آینده خط تولید شیشه‌های جدیدش را در کشورهای دیگر نیز راه‌اندازی کند.

این نخستین بار است که کورنینگ آغاز تولید انبوه نسل جدید شیشه‌های محافظش را به‌صورت عمومی اعلام می‌کند. به ادعای کورنینگ، شیشه‌ی فوق باریک جدید این شرکت به‌حدی منعطف است که می‌توان آن را صدها هزار بار باز و بسته کرد.

تولید نوعی شیشه منعطف خاص برای گوشی‌های تاشو

ظاهراً شیشه‌ی جدید کورنینگ در برخی از مدل‌های گلکسی زد فلیپ ۵ که ماه گذشته رونمایی شد حضور دارد (تمام مدل‌های تولیدشده از تاشدنی جدید سامسونگ به این شیشه مجهز نیستند). کورنینگ می‌خواهد شیشه‌ی منعطفش را افزون‌بر شرکت‌های کره‌ای در دسترس سایر شرکت‌ها نیز قرار دهد.

کورنینگ می‌گوید شیشه‌ی خم‌کردنی فوق باریک این شرکت در سال‌های آینده بهبودهای بیشتری تجربه می‌کند تا در تنوع بالاتری از محصولات استفاده شود. به گفته‌ی رئیس هیئت‌مدیره‌ی کورنینگ، کره‌ی جنوبی قرار است به مرکز تولید شیشه‌ی خم‌کردنی این شرکت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص این شیشه منعطف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید