0

تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شد ؛ بازار پذیرای قدرتمندترین خودروی ساخت داخل است

تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شد ؛ بازار پذیرای قدرتمندترین خودروی ساخت داخل است
بازدید 86


تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شد. این مدل از خودرو دنا پلاس تغییراتی گسترده‌ای به‌خصوص در بخش موتور و فنی نسبت به نسل‌های قبلی خود دارد.

با اعلام مدیرعامل ایران خودرو، تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شد. پیش‌تر در خبری عنوان کردیم که ایران خودرو قصد دارد از یک مدل خودرو دنا پلاس با موتور جدید و قدرتمند EFP رونمایی کند. این خودرو درنهایت به‌نام “دنا پلاس جوانان” نام‌گذاری شده و هم‌اکنون در خط ایران خودرو قرار گرفته است. این خودرو همچنین از امکانات جالب و جدید دیگری نیز بهره می‌برد که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

کریپتال گلوبال

بیشتر بخوانید: زمان قرعه کشی ایران خودرو بهمن 1401 مشخص شد

تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شد

مهدی خطیبی، مدیرعامل گروه خودوسازی ایران خودرو با اعلام این‌که تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شده، گفت:

دنا پلاس اکنون از قوای محرکه جدید (شامل پیشرانه جدید پرقدرت EFP با گشتاور 240 نیوتن‌متر و گیربکس 6 سرعته)، مصرف سوخت یک لیتر کمتر از قبل و سامانه برق و الکتریکی متعلق به این شرکت خودروسازی بهره می‌برد.

مدیرعامل گروه خودوسازی ایران خودرو در ادامه با اعلام این‌که تک نود بودن یکی از مزایای اصلی سامانه برق و الکترونیک ایران خودرو بوده، گفت: «کلیه کارکردها توسط یک نود انجام می‌شود و به همین دلیل سرعت پردازش توسط این سامانه نسبت به سامانه‌های قبلی به‌میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است. همچنین با این سامانه می‌توان امکانات جدیدی را به این محصولات اضافه کرد.»

تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شد

تغییران دنا پلاس جوانان نسبت به نسل‌های قبل

کیانوش پورمجیب، قائم‌مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو از امکانات محصولات جدید این گروه خودروسازی از جمله دنا پلاس به صندوق‌پران به‌وسیله پا، کنترل پایداری الکترونیکی، پایش فشار باد تایر، سنسور نور و باران، سامانه تعویض بهینه دنده، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای اشاره کرد.

تولید انبوه دنا پلاس جوانان آغاز شد

قائم‌مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این‌که دنا و تارا توانستند استاندارد ایمنی برخورد با عابر پیاده را با موفقیت پشت‌سر بگذارنند، گفت:

برخی از تغییرات نیز طبق نتایج نظرسنجی از مشتریان روی محصولات اعمال شده که از جمله آنها می‌توان به گرم‌کن صندلی، تغییر محل کلیدهای شیشه بالابر از کنسول میانی به روی درها، جعبه ذخیره‌کننده برخی محتویات برای صندلی عقب و جلو و همچنین تغییر گرافیک چراغ عقب اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص تولید انبوه دنا پلاس جوانان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید