0

توسعه دوربین گوشی اوپو Find X5 Pro با همکاری Hasselblad

توسعه دوربین گوشی اوپو Find X5 Pro با همکاری Hasselblad
بازدید 208

[ad_1]

عکس‌های لایو ماه گذشته Oppo Find X5 Pro دارای آرم Hasselblad بودند. همچنین عبارت «Powered by MariSilicon» روی برآمدگی دوربین بازطراحی شده نمایان بود.

به گزارش مجله خبری آی تی و دیجیتال و به نقل از gsmarena، این اطلاعات نشان می‌دهد که  وان پلاس با Hasselblad در راستای ارتقا دوربین‌های خود، همکاری کرده و اوپو نیز از این همکاری بهره مند خواهد شد.

بررسی گوشی اوپو Find X5 Pro

دوربین X5 Pro دارای دو سنسور Sony IMX766 (50 مگاپیکسل، 1/1.56، 1.0 میکرومتر) است که یکی از آن به عنوان سنسور اصلی و دیگر سنسور اولتراواید است.

تراشه MariSilicon پردازش تصویر را در محیط رنگی 10 بیتی انجام می‌دهد و همچنین دارای سیستم فوکوس خودکار همه جهته با حداکثر سرعت ممکن است.

به گفته WinFuture، Find X5 Pro دارای دوربین 13 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم هیبریدی 5 برابری است. دوربین تله 13 مگاپیکسلی در X3 Pro دارای بزرگنمایی اپتیکال 2 برابر بود و همین سنسور در X5 Pro وجود دارد؛ بنابراین این ارتقا ممکن است در بخش پردازشی صورت گرفته باشد.

دوربین سلفی جدید از نوع IMX709 و از سری Reno7 است که جایگزین IMX615 قدیمی‌تر خواهد شد. این دوربین همان رزولوشن 32 مگاپیکسلی و لنز f/2.2 با 90 درجه FoV را خواهد داشت.

در نهایت باتری این گوشی 5000 میلی آمپر ساعت است و شارژ 80 واتی دارد. این گوشی از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند، اگرچه هنوز قدرت آن مشخص نیست.

انتظار داریم صفحه نمایش X5 Pro همان صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO AMOLED با وضوح +1440p و نرخ تازه‌سازی تا 120 هرتز باشد که این بار توسط Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود. بدنه این گوشی که از آلومینیوم و شیشه ساخته شده است و دارای استاندارد IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود.

گوشی دارای دو رنگ مشکی سرامیکی و سفید سرامیکی براق است. این گوشی ضخیم‌تر و سنگین‌تر از مدل قبلی خود با 8.5 میلی‌متر ضخامت و 218 گرم وزن است. (مدل قبلی 8.3 میلی‌متر ضخامت و 193 گرم وزن داشت).

Oppo Find X5 Pro مجهز به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 و 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 است

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید