0

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی ؛ پیشرفت بزرگ دانشمندان

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی ؛ پیشرفت بزرگ دانشمندان
بازدید 41

[ad_1]

دانشمندان توانستند با روشی جالب توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی را محقق کنند. این امکان بوسیله اسکنر مغزی پیشرفته به حقیقت پیوسته است.

دانشمندان کالیفرنیایی موفق به ساخت دستگاهی شدند که توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی را برای انسان محقق می‌کند. این دانشمندان از یک اسکنر مغزی مجهز به هوش مصنوعی برای اسکن کردن مغز استفاده می‌کنند. این دستگاه ویژگی‌های مختلفی دارد و توانایی ارتباط برقرار کردن معلولین با دیگر افراد فراهم می‌کند. پس می‌توان توانایی برقرای ارتباط فرارتر یکی از برترین ویزگی‌های این دستگاه پیشرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید موسیقی [+معرفی ابزارهایی برای تغییر صدای خواننده]

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی

پژوهشگران دانشگاه کالیفرنیا در یک حرکت پیشگامانه دستگاهی تولید کردند که می‌تواند بوسیله اسکن کردن مغز، امکان ذهن‌خوانی و برقرای ارتباط را فراهم کند. این موضوع وقتی نمود پیدا می‌کند که به عنوان مثال یک فرد معلول که توانایی صحبت کردن با کسی را ندارد، بتواند ارتباطی مستقیم و فرایی با افراد دیگر داشته باشد.

توانایی خواندن ذهن با هوش مصنوعی

این دستگاه قادر است افکار را پی در پی به گفتار تبدیل کرده و تخیلات افراد را نشان دهد. از جمله ویژگی‌های دیگر این تکنولوژی جدید می‌توان به یادگیری مؤثر دانش‌آموزان با استفاده از روش ردیابی درک دانش‌آموز از یک موضوع و ارائه آموزش‌های مفید و کارآمدتر اشاره کرد.

البته توانایی این دستگاه به این موارد محدود نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این دستگاه، امکان توسعه بازی‌های ویدئویی جدید واقعی با استفاده از تجربه افراد است.

اما برخی نگرانی‌ها در این مورد وجود ندارد که شاید شیرینی ذهن‌خوانی را تلخ کند. این دستگاه اگر امنیت کامل را نداشته باشند، به راحتی هک شده و اطلاعات مهمی را به دست سارقین بدهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت دستگاهی با امکان ذهن خوانی چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال درمیان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با مجله خبری آی تی و دیجیتال دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید