0

تهدیدی برای تمام مشاغل: ربات هوش مصنوعی ناخن‌کار معرفی شد [+فیلم]

تهدیدی برای تمام مشاغل: ربات هوش مصنوعی ناخن‌کار معرفی شد [+فیلم]
بازدید 91

[ad_1]

ربات هوش مصنوعی ناخن‌کار رونمایی شد. پای هوش مصنوعی به مشاغل غیر از حوزه دیجیتال نیز وارد شده و استرس از دست دادن شغل در این مشاغل را هم ایجاد کرده است.

در ویدئوی وایرال شده‌ای که در ادامه می‌بینید، یک ربات هوش مصنوعی ناخن‌کار می‌تواند تنها در چند دقیقه کار یک ناخن‌کار را با هزینه کمتر انحام دهد. امل مسئله‌ای که بوجود می‌آید، نگرانی‌ها بایت این نوع ربات است که ممکن است مشاغل بسیاری را به‌غیر از حوزه فناوری درگیر کرده و باعث بیکاری هزاران نفر از نیروهای انسانی شود. در ادامه ویدئو مرتبط با ربات ناخن کار مبتنی‌بر هوش مصنوعی را ببینید.

بیشتر بخوانید: هوش مصنوعی جدید دیپ مایند با قابلیت بهبود خودکار مهارت‌ها معرفی شد [+فیلم]

ربات هوش مصنوعی ناخن‌کار رونمایی شد

چند ماهی است که بسیاری از مشاغل توسط هوش مصنوعی تهدید می‌شوند. پیش از هر چیز آینده نویسندگان و کارشناسان محتوا تهدید شده و سپس نوبت به برنامه‌نویس‌ها طراحان، دیزاینرها و … رسید. قطار بی‌رحم هوش مصنوعی سریع‌تر از چیزی که فکرش را می‌کردیم در حال حرکت است و حالا با یک ربات همراه شده تا کسب و کار ناخن کارها را هم کساد کند.

تیتری که در بالا خواندید کاملا واقعی است و این ربات جذاب اما ترسناک برای ناخن‌کارها، می‌تواند با سرعت باورنکردنی و هزینه به شدت پایینش، به بزرگ‌ترین رقیب تمام ناخن‌کارها تبدیل شود.

آنطور که کلاک‌ورک، شرکت سازنده این ربات اعلام کرده است، ربات قدرتمند آن‌ها می‌تواند کار زنان را راحت‌تر از همیشه کند. به طور معمول هر زن ۳۱۲۰ دقیقه را صرف کاشت ناخن، ژل یا لمینت ناخن خود می‌کند. هدف این شرکت و ربات قدرتمندش این است که پروسه کاشت ناخن و مانیکور را کوتاه‌تر کند و هزینه‌ها را کمتر کند.

مدیران این شرکت اعلام کرده‌اند که قصد آن‌ها این است که به کاربران آرامش بدهند و به آن‌ها در مدیریتشان در زمان کمک کنند. هر چند محصول این شرکت می‌تواند به سالن‌ها کمک کنند تا هزینه‌های خود را پایین‌تر بیاورند اما در بلندمدت می‌تواند باعث بیکار شدن هزاران هزار ناخن‌کار شود.

اولین سالن آرایشی مجهز به این ربات که از هوش مصنوعی بهره می‌برد در سانفرانسیسکو افتتاح شده و مردم می‌توانند برای مانیکور ناخن سراغ این سالن بروند و با هزینه پایین‌تر و قیمتی منطقی، توسط یک ربات به هدف خود برسند.

ربات هوش مصنوعی ناخن‌کار رونمایی شد

در حال حاضر هزینه این سالن ناخن اتوماتیک و ربات مجهز به هوش مصنوعی، تنها ۷.۹۹ دلار است. اما احتمالاً در آینده و پس از بیکار کردن ناخن‌کارهای واقعی، شاهد افزایش قیمت ربات ناخن‌کار باشیم!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ ربات هوش مصنوعی ناخن‌کار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید