0

تنها راه شکایت از اپراتورهای حوزه ارتباطات چیست؟

تنها راه شکایت از اپراتورهای حوزه ارتباطات چیست؟
بازدید 14

[ad_1]

رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد در پی شکایت کاربران، از این پس وزارت ارتباطات بر فعالیت های اپراتورهای حوزه ارتباطات نظارت خواهد کرد.

چندی پیش انتقاداتی از سوی کاربران در مورد نحوه فعالیت اپراتورهای حوزه ارتباطات مطرح شد. این کاربر از اینکه چرا یکی از اپراتورها به تبلیغات خود عمل نکرده و طرح تشویقی که وعده داد بود را اجرا نکرده، انتقاد کرد. اکنون امیر محمد زاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیحاتی در خصوص نحوه فعالیت اپراتور های ارتباطی ارائه داد.

لاجوردی می‌گوید:« بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد.»

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویراستی اعلام کرد:« بر اساس پروانه صادر شده برای اپراتورهای ارتباطی، وزارت ارتباطات بر حوزه امور ارتباطی آنها نظارت دارد و اگر شکایتی در این بخش‌ها دارید می‌توانید با ۱۹۵ تماس بگیرید.»

او افزود:« اگر شکایتی از سایر مسائل و خدمات این شرکت‌ها دارید می‌توانید از سایر تنظیم‌گران بخشی آن‌ها یا مراجع قضائی دنبال کنید.»

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پایان گفت:« موضوع باید در راستای پروانه اپراتور باشد تا ۱۹۵ بتواند کمک کند. در غیر این صورت امکان حل مشکل از سمت وزارت ارتباطات نیست.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اپراتورهای حوزه ارتباطات چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با مجله خبری آی تی و دیجیتال در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

[ad_2]

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید