0

تمسخر مجدد اپل توسط سامسونگ با گوشی‌های تاشو [+ ویدیو]

تمسخر مجدد اپل توسط سامسونگ با گوشی‌های تاشو [+ ویدیو]
بازدید 51


تمسخر مجدد اپل توسط سامسونگ این‌بار به خاطر عدم ساخت گوشی تاشو آیفون رخ داده است. در این تبلیغ سامسونگ کاربران اپل را ترغیب به خرید گوشی تاشو خود می‌کند.

تمسخر مجدد اپل توسط سامسونگ مبنی‌بر فاصله گرفتن اپل از تولید یک گوشی آیفون تاشو اتفاق افتاد. این برای اولین‌بار نیست که سامسونگ اپل یا دیگر شرکت‌های فناوری را در تبلیغات‌اش به سخره می‌گیرد. و البته فقط سامسونگ نیست که اقدام به پخش این نوع تبلیغات می‌کند. این حرکت چند سویه است و به یک عادت در بین این شرکت‌ها بدل شده است.

بار و بارها نیز دیده‌ایم که مایکروسافت نیز در تبلیغات خانواده “Surface” خود، اپل را به نداشتن لپ‌تاپ‌هایی با نمایشگر لمسی و امکانت لمسی و قلم مخصوص متهم کرده و با جملات یا تصاویر و یا مقایسه با محصولات خود، این شرکت را به سخره گرفته است.

بیشتر بخوانید: اولین رئیس زن در تاریخ سامسونگ معرفی شد؛ اینجا تبعیض جنسیتی جایی ندارد!

تمسخر مجدد اپل توسط سامسونگ

سامسونگ تبلیغ جدیدی را در سری تبلیغات ضد اپل «On the Fence» به اشتراک گذاشته است که ضمن اشاره به عدم وجود یک آیفون تاشو، کاربران گوشی‌های اپل را به خرید دستگاه سامسونگ تشویق می‌کند.

در ویدیوی تبلیغاتی سامسونگ، مردی روی یک حصار نشسته و زنی که یک گلکسی زد فلیپ 4 در دست خود دارد، گفت‌وگو را آغاز می‌کند. او می‌گوید:

من قبلاً مثل تو روی حصار بین اپل و سامسونگ نشسته بودم.

مرد در ادامه توضیح می‌دهد که می‌خواهد دستگاه سامسونگ بخرد، اما نگران این موضوع است که دوستانش که از آیفون استفاده می‌کنند، چه فکری خواهند کرد.

سپس زن به مرد پیشنهاد خرید گوشی سامسونگ را می‌دهد؛ چرا که اعتقاد دارد با انجام آن، دوستانش به او حسادت خواهند کرد. او می‌گوید: «وقتی گلکسی زد فلیپ 4 جدید خود را بیرون بیاوری، مردم هرگز شما را تنها نخواهند گذاشت.» در‌نهایت او یک گوشی گلکسی زد فلیپ 4 به او می‌دهد و دیگران بلافاصله در اطراف مرد ظاهر می‌شوند و درباره جالب‌بودن گوشی سامسونگ نظر می‌دهند. مرد نیز در حالی که به‌سمت حصار سامسونگ می‌پرد، می‌گوید:

می‌توانم به این عادت کنم.

تبلیغ ضد اپلی سامسونگ این‌بار با چاشنی جام جهانی

تمسخر مجدد اپل توسط سامسونگ

برخلاف اپل، سامسونگ عادت دارد که در تبلیغات خود به دستگاه‌های غول کوپرتینویی و ضعف آن‌ها اشاره کند. در چند وقت گذشته، کره‌ای‌ها، اپل را به‌دلیل عدم وجود یک گوشی تاشو مسخره کرده بودند و اخیراً نیز در یک تبلیغ با موضوع جام جهانی یک‌بار دیگر به این موضوع اشاره کرده‌اند.

در این پوستر تبلیغاتی، گوشی‌های گلکسی فلیپ سامسونگ به‌عنوان طرفداران در یک استادیوم فوتبال حضور دارند. در‌حالی‌که آن‌ها مشغول تشویق هستند، چند گوشی دیگر که شبیه به آیفون هستند، با شکلک‌های غم‌انگیز روی نمایشگرشان دیده می‌شوند و به گوشی‌های گلکسی فلیپ نگاه می‌کنند.

هنوز مشخص نیست که اپل چه زمانی قصد دارد برای مشتریان خود از یک گوشی تاشو رونمایی کند، اما در چند وقت گذشته شایعاتی درباره آیفون تاشو شنیده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تمسخر مجدد اپل توسط سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید