0

تمایل مایکروسافت به خرید نتفلیکس ؛ معامله‌ای پر سود برای هر دو طرف

تمایل مایکروسافت به خرید نتفلیکس ؛ معامله‌ای پر سود برای هر دو طرف
بازدید 143


اخباری منتشر شده که حاکی از تمایل مایکروسافت به خرید نتفلیکس است. اینطور که به نظر می‌رسد، نتفلیکس به دلیل مشکلات مالی و کاهش کاربرانش، به دنبال پیشنهاد خرید از سوی مایکروسافت است.

مدتی پیش اعلام شد که مایکروسافت از مدل جدید اشتراک نتفلیکس (اشتراک تبلیغ دار) حمایت می‌کند. با وجود اینکه سهام نتفلیکس در این سال‌ها رو به صعود بوده است، اما سهام‌داران این شرکت از مشکلات جدید به وجود آمده و کاهش قابل توجه تعداد کاربران بسیار نگران هستند. به همین دلیل نتفلیکس امیدوار است که با پیشنهاد جدیدی از طرف مایکروسافت، از وضعیت فعلی نجات پیدا کند.

قیمت روز گوشی های بازار ایران

دلایل تمایل مایکروسافت به خرید نتفلیکس

اشتراکی که تبلیغ دارد، با هزینه کمتری در دسترس مخاطب قرار می‌گیرد و به این ترتیب، پتانسیل بالایی در جذب مخاطبان بیشتر دارد. کارشناس ارشد Needham، لورا مارتین (Laura Martin)، در مصاحبه‌ای که با یاهو داشت اظهار کرد نتفلیکس به امید اینکه توسط مایکروسافت خریداری شود، به دنبال ایجاد روابطی دوستانه و نزدیک با این کمپانی است؛ زیرا به جز مایکروسافت، شرکت‌های کمی وجود دارند که می‌توانند یک خرید ۱۰۰ میلیارد دلاری انجام دهند.

تمایل مایکروسافت به خرید نتفلیکس

با اینکه هنوز مدرکی دال بر صحت سخنان لورا مارتین دیده نشده است، اما چیزی که مشخص است این است که این یک معامله‌ی پر سود برای هر دو طرف خواهد بود و به نفع نتفلیکس و مایکروسافت تمام خواهد شد. مایکروسافت با خرید نتفلیکس، به یک تیم قوی و حرفه‌ای برای تولید اقتباس‌های تلویزیونی و سینمایی از آی‌پی‌های مختلف بازی‌های ویدیویی خود مانند the elder scrolls ،Gears of war و به زودی call of duty از Activision، مجهز می‌شود. بنابراین مایکروسافت می‌تواند با ترکیب سرویس گیم پس و نتفلیکس تعداد قابل توجهی کاربر را به سوی خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تمایل مایکروسافت به خرید نتفلیکس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با مجله خبری آی تی و دیجیتال به اشتراک بگذارید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشتر بخوانید